Hoe krijg ik hem op TV!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwin1986

Banned
Lid geworden
21 apr 2003
Berichten
146
Kheb al gezocht naar andere onderwerpen maar kon niet egt het gewenste antwoord krijgen het zit zo...

Ik wil film kijken op mijn TV vanaf me pc... Dat is te doen want ik heb een composite uitgang en 1 waar zo`n gele tulpkabel inmoet!

Vraag 1 : Welke uitgang is het best???

Vraag 2 : Wat moet ik allemaal kopen om dit voor elkaar te krijgen kheb helemaal niks!

Vraag 3 : Kheb wel lange kabels nodig vormt dit geen probleem .. (dataverlies ofzo)



Extra gegeven kheb uitgangen voorop me tv zitten dus zo`n scart ding hoef ik niet te kopen toch?


Graag Antwoord thnx alvast!
 
Vraag 1: er is maar 1 uitgang video-uit op je pc en video-in op de tv(gele tulp)

Vraag 2: Je moet dus een videokaart hebben met een video-uit.

Vraag 3: Staat je TV bijv beneden en je PC boven dan bestaan er setjes die draadloos zijn. 1 aan je PC en de ander op de TV. kijk hier eens: http://www.marmitek.nl/

En een scart stekker hoef je idd niet meer te kopen
 
Geplaatst door the mailman
Vraag 1: er is maar 1 uitgang video-uit op je pc en video-in op de tv(gele tulp)

Vraag 2: Je moet dus een videokaart hebben met een video-uit.

Vraag 3: Staat je TV bijv beneden en je PC boven dan bestaan er setjes die draadloos zijn. 1 aan je PC en de ander op de TV. kijk hier eens: http://www.marmitek.nl/

En een scart stekker hoef je idd niet meer te kopen

Reply:

1 kheb egt twee uitgangen op me vkaart een composite en een SHVS kan dat??? zo`n zwarte en een gele(tulp)

2 Zo`n kaart heb ik dus

3 Draadloos is NIET nodig! hoe sluit ik hem dan aan WAT HEB IK NODIG allemaal??

Groeten
 
Kheb dus SHVS aangesloten amar kheb een paar problemen!!!

het beeld is golvend!!
Kleurverschillen????
en et beeld is te breed!!

heeft er iemand oplossingen!
 
Tja, dan toch maar even een composietkabel proberen in plaats van s-video? Zou best kunnen werken. Bij sommige tv's is s-video nu eenmaal problematisch...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan