Vullen van 'buffer'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
193
Vaak als ik een streaming video wil afspelen op mijn real player begint de player eerst de buffer te vullen. Als dan het filmpje begint, stopt de film na een paar seconden omdat de buffer weer gevuld moet worden.

Dit gebeurt vooral als het 'buffer vullen' gebeurt met meer dan 100 Kbps.

Ik heb een kabelmodem en normaal download ik zo'n 45 Kb/s.

Is er een manier zodat 'streaming' ook echt streaming wordt en de buffer niet zo vaak gevuld hoeft te worden en ik dus de film niet met veel pauzes hoef te bekijken? Of ligt het gewoon aan de traagheid van het downloaden via mijn modem?
 
da's zeer aannemelijk, als jouw modem de benodigde bytes niet op tijd kan aanleveren, stop de film...................
 
Dat lijkt wel logisch ja. Het vreemde is alleen dat als die buffer gevuld wordt met een snelheid van om en nabij de 80 Kbps (dus ogenschijnlijk ook veel sneller dan wat mijn modem aan kan) ik nergens last van heb.

Bij sommige streaming video's slaat Real Player overigens dat hele 'buffer vullen' over en begint gelijk de film. Zouden dat dan allemaal videofilmpjes zijn die minder dan 45 Kbps vergen?
 
geen idee, soms heb ik het ook, maar meestal niet en ik heb downstream 81 Kb/sec.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan