MixMeister pro 4, steinberg Cubase VST 32 5.1, Cool Edit Pro 2, Bijna het zelfde?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaverburg

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2002
Berichten
424
MixMeister pro 4, steinberg Cubase VST 32 5.1, Cool Edit Pro 2, zijn deze programma's bijna het zelfde?

Zo ja, aan welke heb ik het meeste?
 
Het doet bijna hetzelfde, maar cooledit heeft dan toch mijn voorkeur, maar als het om het mixen gaat heeft pcdj-red mijn voorkeur.

Groeten Oossie
 
Hoi

Ik ben een hoop programma's aan het uitzoeken wat weg kan, want mijn harde schijf raakt anders overvol.

PCDJ Red heb ik ook, maar inmiddels is PCDJ FX uit die nog meer kan en er veel mooier uit ziet.
 
Zie je wel, ik word ouder en loop alweer achter :D


Groeten Oossie
 
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Geeft niks hoor, daar heb ik ook zo af en toe last van.
 
Mixmeister is alleen voor te mixen dacht ik.
Steinberg Cubase voor midi files?
En cooledit pro om files aan te passen enzo.

Mja...:D wat gebruik je?
DAt ze allemaal hetzelfde doen is nietzo gezien de info die hun sites geven.
Maar
Je zou alternatieve(kleinere) software kunnen gaan zoeken voor de programma's/doelen die je ermee wilt uithalen, deze programma's die je noemt zijn idd wat groot denk ik...
 
Laatst bewerkt:
Uhm

Ik krijg sterk het idee dat deze drie programma's het zelfde doen, namelijk het bewerken van muziek. Ik dacht ook dat mixmeister een mixer was, maar toen ik het draaide was er weinig te mixen.

Ik wil er jingles mee kunnen maken en MP3-tjes mee kunnen bewerken.

Ik heb alles al een keer gedraaid, maar wil graag van anderen hun meening horen over deze programma's. Ik heb ze nog niet heel goed gedraaid, maar voor ik mij er verder in ga verdiepen wil ik de beste bewaren. Ik gooi 2 van deze programma's er weer af, want voor mijn gevoel is het een beetje dubbel.

Ik denk dat mijn voorkeur naar Cool Edit Pro 2 uit gaat.

Iemand nog suggesties?
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat je de goede voorkeur hebt

Groeten Oossie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan