half beeld op monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.

beernd

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2002
Berichten
343
Als ik een film afspeel met bsplayer een .avi of een .mpg heb ik op mijn pc monitor maar een gedeelte van de film, het is het midden van de film, van alle kanten is er een stuk af, net of er ingezoomd is naar het midden van de film. Op de tv speelt hij wel goed af. Heb ik per ongeluk een instelling veranderd, of moet ik wat instellingen veranderen? (ook met WMP is het beeld zo).

het heeft het met dezelfde codecs prima gedaan, dit ter aanvulling
 
Is het toevallig geen verkeerd gerippte DVD? Maw, is het alleen DIE DivX of allemaal ?
 
Misschien zet die bsplayer je monitor naar een te lage density?
Joop
 
Ik ga het ff proberen, @rene: alle films hebben het
 
Jepewe, hoe bedoel je? een te lage density het beeldformaat? windows mediaplayer heeft het ook, kun je dat dan instellen?
 
Wat ik bedoel is, dat je beeldscherm staat ingesteld op een bepaald aantal pixels. WMPlayer gebruikt daarvoor de windows instellingen, maar als jouw speler staat ingesteld om het bijv terug te brengen naar 300x450 of zoiets, komt het beeld er niet helemaal meer op.
Joop
 
Ik kwam er niet uit, toen heb ik maar systeemherstel gedaan(was een inval), en alles functioneert voorlopig weer naar behoren. Allemaal bedankt voor de reacties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan