Orange goed bereik?!?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

FallinStar

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Berichten
161
Hey hey ,

Ik heb een vraagje ik ga binnenkort een nieuwe telefoon kopen en nu ben ik dus al een beetje rond aan het kijken wat een leuk abbo. is voor een redelijk prijs enz enz .... Nu zag ik wel wat van Orange maar ik weet niet of dat goed is , of je wel bereik hebt enz ....
Ik wil dus weten of er iemand een orange abbo. of kaart heeft?! en zo ja heb je goed bereik of is het echt helemaal niks ...
want het zijn redelijk prijzen van orange maar ja dan moet ik er ook wel wat mee kunnen natuurlijk :D anders heb ik er niks aan :p

Alvast Bedankt!!!!! :thumb:
 
Waar woon je?
Ik woon in de Randstad en dat maakt eigenlijk vrij weinig uit. Als je in Jutjebroek woont, raad ik je aan om gewoon Vodafone te nemen ofzo! Altijd bereik!!
 
Ik zou sowieso voor KPN of voor Vodafone gaan! Nooit problemen en altijd bereik!
 
Orange: bellen is duur maar toestellen zijn goedkoop nu. Bereik hangt maar van de plaats af. Vraag anders aan de lokale telecomboer hoe de verbinding daar is, misschien weet ie er meer over.(Eigen ervaring)
 
Ik denk dat ik toch maar voor debitel ga, want als ik geen bereik heb dan heb ik ook niks aan mijn belminuten :p .. want je krijgt voor hetzelfde bedrag 50 belminuten meer ... en omdat ik nogal redelijk wat bel :D dan zou het wel wat fijner zijn .. maar van debitel ben ik er zeker van dat ik overal bereik heb ...


Maar mocht er nog iemand in de buurt wonen van Nijmegen die orange heeft laat het me gewoon ff weten hoe het bereik is :D
Dank!!!
 
Wij hebben Orange (2×) en overal in nederland bereik, nooit problemen mee. Zelfs in plaatsen waar KPN en Vodafone het af laten weten doet Orange het wel.
Bovendien als je het echt graag wilt weten, dan bel je ze gewoon met die vraag, ze geven daar gewoon eerlijk antwoord op.
 
Debitel is een provider waarbij je een abonnement op het netwerk van KPN, Vodafone en O2 (straks weer Telfort) een abonnement kan afsluiten. Zo lang er niks mis gaat is het wel OK, maar gaat het om een klein dingtje fout dan haal je een bak ellende over je heen waar je niet vrolijk van kan worden.

Kijk maar eens op www.telecomvergelijker.nl en stel gerust die vraag. Ik weet zeker dat je antwoord krijgt, maar niet positief.
 
Nou ik ben er al uit ... ik las net ergens over dat Orange partners in Nederland zoekt om hun te versterken ... Dus dat wil toch wel wat zeggen denk ik dan ... Ik heb nu al 2 jaar Debitel ( KPN ) en das geen probleem ..
Voor mij geen Orange :D ik doe wel gewoon debitel dan ... ach ja dan betalen we wat extra .. waar hebben we anders een vakantie baantje voor hahahaha :cool:

Maar in ieder geval bedankt voor de reactie's van jullie!!
 
NEENEEENEEENEEE neem geen debitel.... hahaha, heb er zelf niet al te beste ervaringen mee.
Ik heb tot een jaar geleden altijd dutchtone gehad, en nooooooooooooit problemen mee gehad. Baal dan ook zeker dat ik zo stom ben geweest in die praatjes van debitel te trappen. Maar meningen verschillen natuurlijk :D
 
Idd meningen verschillen helemaal gelijk in.
Hier thuis hebben de meeste Debitel hoor , ennnuuh no probs :D ik heb overal bereik geen gezeik dat ik weg val of wat dan ook .. heb hetzelf nu al 2 jaar en werkt goed hier dus ik hou het bij debitel!
Kijk jij hebt problemen met Debitel en ik heb ook ooit nog eens Dutchtone gehad en daar zeg ik weer nee dank je tegen :) maar zo kunnen we een hele strijd aan gaaan hahaha , want iedereen verschilt van mening en tis toch je eigen ervaring :)

Maar jaaaaa komt goed :D
 
Heb al jaren Dutchtone, eigenlijk al vanaf het begin toen Leslie Nielsen nog reclame maakte, en nu inmiddels dus Orange.
Heb nog nooooooooooooooit problemen gehad
Ik weet niet hoe het bij andere providors is, maar ik vind de all-in bundel van Orange heel gemakkelijk.
Voor een vast bedrag zitten al je sms-en en bellen in het buitenland inbegrepen.:thumb:
 
Wat ik zelf heel makkelijk vond van orange (ik had een vrij grote bundel euhm all in 360 geloof ik) en je had gewoon een speciaal nummer waar je naartoe kon bellen om te kijken hoever je was met je bundel. En dat heb ik dus bij debitel niet, nou moet ik mijn telefoon moeilijk in gaan lopen stellen enzow.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan