ace codes probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.529
Ik heb een film waarvan het beeld stil blijft staan het geluid en de subtitels doen het wel ik heb de nimo codes pack 7 .
Even in de berichten en adviesen naar andere gelezen en daar kwam de oplossing , Ace codes downloaden .

Heb ik dus gedaan en die verwijderd gelijk alle andere codes op de pc en ja hoor beeld doet het geluid perfect maar mijn ondertitels doen het niet meer .

Ik Nimo codes ernaast geinstalleert en nu blijft het beeld weer staan , wat kan ik doen om de film met beeld , geluid en ondertitels af te spelen ????
 
Geachte heer Roby,

Misschien het Ace Pack ff opnieuw installeren...
Had je samen met die Ace Pack (select?) ook de DirectVobSub geinstalleerd? Zo niet moet je dit nu wel doen.
Als je die daarna ook echt gebruikt.. en je geeft de ondertitels dezelfde naam als de film, dan voegt Media Player die ondertitel zelf toe.

Bij een normale installatie staat ACE Mega CoDecS Pack in je lijst programma's, daar staat ook een configuratie bestand voor DirectVobSub in.

Als dit alles teveel werk is kan je ook gewoon de BSPlayer downloaden, daarin kan je de ondertitel zelf/handmatig invoegen (maar dit wou je niet?).

Succes :D
 
Japie gelukt

In eerste instantie iets te veel geinstaleert , en kwam het beeld op zijn kop maar nu is ie ok .
thumb-up.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan