XP copy of XP officieel ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

<Mighty Max

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2000
Berichten
144
Hoi,

Ik heb al een hele tijd een copy van een copy van een copy van Windows XP en Office XP geinstalleerd. En draait perfect.

Nu heb ik pas geleden een officiele versie gekocht via een scholengemeenschap voor een redelijke prijs van èn Windows XP en Office XP pro.

Kan ik nu deze nieuwe versie over oude installeren ??
Wat verlies ik (bestanden) ?? Of toch alle huidige gegevens branden en dan nieuwe versie installeren en dan weer alle andere programmas ?

B V D

Max
 
Ik zou een schone installatie doen, dus oude er gewoon af. Ben je wel gegevens kwijt, maargoed die kun je ff op cd ofzo zetten.
 
werkt alles goed dan is er geen reden voor een nieuwe installatie.

de versie die je gekocht hebt verschilt niets van je huidige installatie.

pe.
 
Nou, ik kan op dit moment wel niet de service packs van IE downloaden. Dan blokkeert die, ivm check van serial nummer.

Is dat het toch waard ??

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrr KAN HET ?? Nieuwe over oude ??

MM
 
ik vind de downloads niks waard, heb er meer miserie dan voordeel mee gehad.
Heb opnieuw geformatteerd en sinds 6 maanden geen update gedaan, pc werkt perfect en soepel.......
imho zit er in de updates ( te ) veel om copiegebruikers het leven zuur te maken......
 
microsoft update voor de thuis gebruiker is niet van belang. ( persoonlijke mening )

herinstallatie over een illegale xp zal werken.

als er niet om een serienummer gevraagd wordt dan veranderd er echter niets.

format en opnieuw is de beste optie om servicepacks te kunnen installeren die het systeem vertragen en allerlei fouten in de brouwser geven.

pe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan