mozaiek software

Status
Niet open voor verdere reacties.

woodman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
33
wie kan mij helpen aan de volgende naam vaqn software

dmv deze software kan je met 100den foto's 1 nieuwe foto generen dmv een soort mozaiek.

Dus je geeft op welke foto je wilt reproduceren en met welke 100den foto's je dat wilt doen. Ik heb het een keer gezxien maar weet de naam niet. Kan dus ook niet zoeken op het internet.

Thanx, Woodman
 
roxio photo

thanx voor je antwoord ik ga gelijk de demo-versie downloaden en proberen. Ik hoop dat je gelijk hebt!

Groet, Woodman
 
mozaiek

helaas,

Roxio photosuite (130 mb) gedownloaded en uitgeprobeerd maar dit is niet wat ik zoek.

Dit programma kan alleen foto's aan elkaar plakken zoals een panorama foto.

Eigenlijk zou dmv alle foto's die je hebt er een nieuwe foto gemaakt kunnen worden, waarbij het formaat van al die foto's verkleind wordt naar zeg 3 mm x 3mm tesamen vormen de kleuren van al jouw foto's een foto die je van te voren hebt uitgekozen. gebruikmakend van al die 100den foto's dus.

Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen

Thanx, Woodman
 
foto mozaiek

is er werkelijk niemand die dit wel eens heeft gezien of ergens van heeft gehoord. Ik kan het me niet voorstellen.

Ik ga nu op vakantie en misschien vind ik wel wat software in het buitenland. Ik houd me in ieder geval aanbevolen voor een suggestie van 1 van jullie.

alvast bedankt

Ron Woodman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan