hoofdtelefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

janto10

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2001
Berichten
782
Hoi hoe kan dat als je gewoon een mp3tje luistert dat je dan meer hoort dat de muziek van links naar rechts gaat:p hoor je bij de boxen niet hoe kan dit ?
 
Door de boxen tegen je oren te houden :D
 
Het is geen probleem ofzo, het hoort zo. Omdat de oordopjes dichtbij je oor zijn hoor je het. De boxen staan waarschijnlijk verder op en daarom hoor je het niet als je zonder hoofdtelefoon luistert.
 
:S

Het is geen probleem ofzo, het hoort zo. Omdat de oordopjes dichtbij je oor zijn hoor je het. De boxen staan waarschijnlijk verder op en daarom hoor je het niet als je zonder hoofdtelefoon luistert


Dan zou je het toch moeten horen via de boxen want Het geluid van de hooftel is toch ut zelfde wat uit de Boxen komt?? of vergis ik me nu ??? dacht het niet he
 
Meestal zit er bij je boxen ook een programma om alles in te stellen. Je kunt daar ook alle boxen testen wat de balans betreft. Heb je dat al gedaan?
 
Je hoort het niet omdat de boxen verder af staan, als je ze dichtbij houden zou je het moeten horen ja.
 
nope

nee zat geen proggie bij.... en trouwens ze staan al dictbij onder me compu-tafel
 
Ja maar het geluid dat de rechter en de linkerkanaal uitzenden zegmaar komt direct bij de ontvanger (je oor) als je een hoofdtelefoon ophebt, de afstand is minimaal. Dit is niet het geval bij je boxen.
 
zet je speakers eens op je computertafel, eentje links, eentje rechts, dat zal al een hele verbetering geven.
 
lol

dat wordt een probleempje omdat die boxen vrij groot zijn en die monitor ook dus ik heb nie erg veel plaats daar:p:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan