film doet ut niet bij iedereen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is hier gewoon te zien, zowel met ME als XP Pro in combinatie met IE6. Miischien kunnen sommigen het niet zien omdat het een AVI bestand is.
 
Geplaatst door vincenzodisanto
Hoe krijg ik het goed dan??
Hij is toch goed. Degene die hem niet zien moeten misschien iets installeren op hun PC of anders instellen.
 
Klopt, maar er komt ongetwijfeld iemand die het wel weet. Even geduld.
 
K zie hem hier ook prima. Diegenen die hem niet af kunnen spelen moeten media player gewoon updaten volgenz mij
 
Het kan ook zijn dat de dynsrc attribuut in de img tag in de html pagina niet door alle browsers wordt ondersteund. Is dit volgens de W3C standaard?

IE 6.0 doet het wel goed. Kun je aan die mensen bij wie het niet werkt eens vragen welke browser en versie zij gebruiken?
 
Ik zie alleen een wit omlijnd vlak met dat bekende rode vierkantje en driehoekje...Win 98 se, IE 5.5. SP1, WMP 6.4, heb ActiveX uit/vragen. Blauwe voortgangs-balkje stopt ook steeds. Heb het vermoeden dat mijn firewall ZA dit niet pikt.
 
Ook ik zie niks en heb toch alles up to date dacht ik.
Kan hem overigens wel downloaden en dan bekijken. Ik denk dat op een één of andere mannier WMP niet automatisch wordt gestart voor het afspelen.
 
OS-> win ME & XP
IE-> 6.0.2800.1106 incl. sp1 en nog wat extra's
WMP-> in ME-> 7.... in XP->9......
Beiden hetzelfde verhaal.
 
Bij mij opent 'ie snel en normaal. Ik heb zo'n beetje alles "standaard" van XP geinstalleerd (ook WMP 9) staan (ik houd niet van leuke / handige / interessante / grappige progjes die misschien iets meer kunnen dan XP al kan......... :D )


DivX 2.0 Alpha (bundle) is eigenlijk de enigste uitzondering op die regel.................... (da's mijn enigste "codec")
 
hmm dan weet ik ut niet ik zeg wel gewoon dat ze niet moetten zeuren :D

in iedergeval bedankt

Groetjes Vincenzo
 
Geplaatst door vincenzodisanto
hmm dan weet ik ut niet ik zeg wel gewoon dat ze niet moetten zeuren :D

in iedergeval bedankt

Groetjes Vincenzo

Met welke codec heb je dit filmpje gecomprimeerd dan?

Ik zie hem wel en heb de volgende codecs geinstalled :

- DIVX
- XVID
- AC3 (Voor geluid maar goed)
- MPEG2

Dus ik denk dat je het in die richting moet zoeken..

Zit btw @ Win2k met IE6 SP1
 
Hmmzzz, ben wat aan het spitten geweest en heb een foutcode tevoorschijn getoverd, zie hier
Maar ook bij ome Bill weten ze het niet :rolleyes: :rolleyes:
 
ik heb um gewoon van mijn digitale camera op mijn pc en zo op het net gezet.. meer niet..

groetjes Vincenzo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan