welk programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

deb's

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2001
Berichten
643
Goedemorgen allemaal,

Wij hebben een Canon Ixux V 2 dig. camera maar de bijgeleverde software vind ik niet zo prettig om mee te werken. Weet iemand misschien een ander progje waar ik mijn foto's mee "binnen"kan halen en wat wel prettig werkt? Ook ordenen , nieuwe mappen maken en foto's snel terug vinden, vind ik belangrijk en moet makkelijk gaan. Alvast bedankt voor jullie tips.

groeten
Debby


ps de bijgeleverde software is Canon Zoombrowser.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door deb's


Oké, bedankt maar kan je met deze programmatjes ook de foto's van je camera naar je pc downloaden?

groeten
debby

Hoi,

Is het dan een probleem om je dig. foto's op de harde schijf te zetten?
Wanneer hij aan de USB hangt wordt je "card" toch als verwisselbaar station herkent.....,bij mij tenminste wel(Sony cam;WinXP)
Ik kan de foto's dan zo naar mijn HD wegschrijven(kopieren,plakken) en in een mapje stoppen,daarna bewerk ik ze eventueel met Paint Shop Pro en brand ze op een CD-R.
Een trail versie van PSP kun je hier downloaden.

Suc6.
 
Geplaatst door FunZip


Hoi,

Is het dan een probleem om je dig. foto's op de harde schijf te zetten?
Wanneer hij aan de USB hangt wordt je "card" toch als verwisselbaar station herkent.....,bij mij tenminste wel(Sony cam;WinXP)
Ik kan de foto's dan zo naar mijn HD wegschrijven(kopieren,plakken) en in een mapje stoppen,daarna bewerk ik ze eventueel met Paint Shop Pro en brand ze op een CD-R.
Een trail versie van PSP kun je hier downloaden.

Suc6.

Ik heb nogal eens problemen om mijn foto's binnen te halen vanaf mijn camera en om ze dan makkelijk en overzichtelijk te plaatsen op mijn hd. Ik vind het meegeleverde gewoon niet fijn om mee te werken.


thanxx
debby
 
Geplaatst door deb's


Ik heb nogal eens problemen om mijn foto's binnen te halen vanaf mijn camera en om ze dan makkelijk en overzichtelijk te plaatsen op mijn hd. Ik vind het meegeleverde gewoon niet fijn om mee te werken.


thanxx
debby


Iemand anders misschien een tip?

groetjes
debby
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan