media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

dude90

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2003
Berichten
436
Hallo allemaal!

Ik heb laatst een liedje gedownload, maar dat liedje kan ik alleen afspelen in Media player ( het is een wma bestand). Mijn vraag is: hoe kan ik dat bestand omzetten in een bestand dat je met winamp kan afspelen? Want ik kan met Nero alleen winamp bestanden branden op cd.

Alvast bedankt

dude90
 
Geplaatst door dude90
Hallo allemaal!

Ik heb laatst een liedje gedownload, maar dat liedje kan ik alleen afspelen in Media player ( het is een wma bestand). Mijn vraag is: hoe kan ik dat bestand omzetten in een bestand dat je met winamp kan afspelen? Want ik kan met Nero alleen winamp bestanden branden op cd.

Alvast bedankt

dude90

en dat is niet waar, nero kan ook .wma files branden!
 
Geplaatst door toetje33


en dat is niet waar, nero kan ook .wma files branden!

Bij mij lukt het niet.
Maar ik heb zo'n programma gedownload maar dan krijg ik een melding (zie bijlage) en dat gebeurt als ik het wil unzippen. Wie heeft raad?

dude90
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    10,8 KB · Weergaven: 22
hoi,

Over wma files staat er dit: Is it possible to burn WMA files onto an Audio CD?

Yes, if the MS Audio Codec and the accompanying SDK have been downloaded from the Microsoft WebSite. Unfortunately the address keeps changing so we can't give you a download address here.

Wat moet ik hier nou precies mee doen?

dude90
 
't is misschien niet de beste/snelste manier maar het werkt eenvoudig.
Je hebt NERO download de gratis WMA-plugin: http://www.nero.com/en/index.html#download
Selecteer muziek stuk, sleep het naar rechts (daar waar al de te kopieren bestanden staan). Klik bestand aan, vervolgens kan je boven selecteren afspelen of bewerken. Kies bewerken, stuk wordt geladen daarna gewoon kiezen voor opslaan en dat kan gewoon in wav(NERO maakt er dan een wav-file van).
That's it.
 
Laatst bewerkt:
Nero kan WMA wel branden maar beluisteren gaat dus niet als de kwaliteit een bitsverwerkingssnelheid heeft van 80kbps dat is het nadeel van die WMA, je kan ze wel eerst converteren naar MP3 dan gaat het wel, maar dan heb je dus ook weer een programma voor nodig!!
Fred.......
 
Hoi,

Na vanalles uitgeprobeerd te hebben en wat instellingen te hebben veranderd bij Nero kan ik het liedje nu toch branden in wma. Blijkbaar had ik die patch dus al! :) Allemaal bedankt voor jullie oplossingen! :thumb:

dude90
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan