Premiere 5.1 - Premiere 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyber shadow

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2003
Berichten
56
Heren (en dames)

Ik heb diverse beelden in mijn pc gezet met behulp van de premiere 5.1 capture functie.
het is een eindpresentatie van een musicalcursus, opgenomen via 3 camera's.
1 DV
2 Analoog

Analoog beelden ingevoerd via de bluebox van pinnacle.

Nu heb ik ondertussen premiere 6 geinstalleerd, maar de analoog beelden kan ik via premiere 6 niet meer zien, wel audio.
De videobeelden zijn 'sort of' gescrambled, lelijke lijnen maar geen normaal beeld.

Ik weet zeker dat ik alle juiste (de)compressors en codecs geinstalleerd heb.

Alle tips zijn welkom, maar GEEN websitelinks, want ik heb ze allemaal al bekeken voordat ik overging tot deze post !

Dank u

Alle beelden zijn fullscreen zonder enige compressie in de pc gezet, en zijn dan ook per nummer een kleine 1.8Gb

Weet iemand over er iets is wat ik in premiere 6 moet toevoegen (wat in premiere 5.1 zit) waardoor ik mijn analoog beelden wel kan zien ?

Anders valt er weinig te monteren he
 
Nou mannen (en Dames)

Wat een overweldigende reacties allemaal zeg....
Ik ben er helemaal van ontroerd ;-)

Ondertussen heb ik al een achterdeurtje gevonden die ervoor zorgen dat alles draait en alles werkt.

Nogmaals bedankt voor al die reacties.... (NOT)
 
Blue Box pinnacle studio 11

Heren (en dames)

Ik heb diverse beelden in mijn pc gezet met behulp van de premiere 5.1 capture functie.
het is een eindpresentatie van een musicalcursus, opgenomen via 3 camera's.
1 DV
2 Analoog

Analoog beelden ingevoerd via de bluebox van pinnacle.

Nu heb ik ondertussen premiere 6 geinstalleerd, maar de analoog beelden kan ik via premiere 6 niet meer zien, wel audio.
De videobeelden zijn 'sort of' gescrambled, lelijke lijnen maar geen normaal beeld.

Ik weet zeker dat ik alle juiste (de)compressors en codecs geinstalleerd heb.

Alle tips zijn welkom, maar GEEN websitelinks, want ik heb ze allemaal al bekeken voordat ik overging tot deze post !

Dank u

Alle beelden zijn fullscreen zonder enige compressie in de pc gezet, en zijn dan ook per nummer een kleine 1.8Gb

Weet iemand over er iets is wat ik in premiere 6 moet toevoegen (wat in premiere 5.1 zit) waardoor ik mijn analoog beelden wel kan zien ?

Anders valt er weinig te monteren he
 
Heren (en dames)

Ik heb diverse beelden in mijn pc gezet met behulp van de premiere 5.1 capture functie.
het is een eindpresentatie van een musicalcursus, opgenomen via 3 camera's.
1 DV
2 Analoog

Analoog beelden ingevoerd via de bluebox van pinnacle.

Nu heb ik ondertussen premiere 6 geinstalleerd, maar de analoog beelden kan ik via premiere 6 niet meer zien, wel audio.
De videobeelden zijn 'sort of' gescrambled, lelijke lijnen maar geen normaal beeld.

Ik weet zeker dat ik alle juiste (de)compressors en codecs geinstalleerd heb.

Alle tips zijn welkom, maar GEEN websitelinks, want ik heb ze allemaal al bekeken voordat ik overging tot deze post !

Dank u

Alle beelden zijn fullscreen zonder enige compressie in de pc gezet, en zijn dan ook per nummer een kleine 1.8Gb

Weet iemand over er iets is wat ik in premiere 6 moet toevoegen (wat in premiere 5.1 zit) waardoor ik mijn analoog beelden wel kan zien ?

Anders valt er weinig te monteren he

---------------------------------
Misschien de eerste reactie?
Ik heb steeds analoge filmbeelden van een analoge videocamera opgenomen via BlueBox van Pinnacle, met Studio 9.
Nu heb ik Studio 11 en lukt het niet. ??
Bij opnamemodus zie ik wel PCTV en ook mijn nieuwe digitale videorecorder staan, maar geen analoge video Hi8.
Hoe moet ik dat goed instellen?
Met groet,
Wim Hartman
 
@whartman:

Het is niet echt handig om 'mee te liften' met een onderwerp uit.. 2003,
dat niks met jouw vraag te maken heeft.
Het beste kun je voortaan je eigen vraag stellen, dan is de kans dat er gereageerd wordt groter..

Over je vraag: Pinnacle is nogal kritisch kwa hardware, op onderstaande sites wordt aangeraden om de analoge video te capturen met bij de hardware meegeleverde software. Dat zou dus betekenen Studio 8 herinstalleren, de video capturen in het DVavi formaat, en dat bestand importeren in Studio 11. Nieuwe capture-kastjes werken wel met Studio 11 (maar vast niet meer met Studio.. 15). Technische ontwikkeling of verkooptruuk..

http://www.pinnaclesys.com/PublicSi...Compatibility/StudioHardwareCompabilityDU.htm
http://www.pinnaclesys.com/docsuppo...=577&product_name=Studio version 8&page_id=67
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan