pauze tussen nummers

Status
Niet open voor verdere reacties.

sharkatec

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
4
hallo iedereen
ff een vraagje, ik heb een mix gedownload die uit losse tracks bestaat,nu heb ik m gebrand met nero,alle pauzes tussen de tracks op 0 gezet,maar toch lopen de tracks niet vloeiend over in elkaar.
weet iemand hier een oplossing voor?????

bvd
 
Dat zal helaas ook niet gaan, je hebt de pauze al op 0 gezet, het enige wat misschien mogelijk is om die nummer's te outfaden en dan ook weer infaden, maar dan lijkt het ook niet meer op een mix helaas..
 
Heb je nu allemaal losse tracks gedownload, of één nummer waarin diverse tracks staan??
 
kwestie van allestukjes achter elkaar in wavelab of cool-edit laden en wegsaven als wav of mp3 en dan hele nummer wegbranden toch ?
 
nee,t waren allemaal losse tracks,20 om precies te zijn,maar t is een mix. [edit mod] Lees de huisregels eens door [/edit mod]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet niet lopen zeiken Tanja niemand vraagt volgens mij WAAR je complete werken kan dwl, dat weet iedereen wel, je moet niet op iedere slak zout strooien..
 
Geplaatst door melaniem
Je moet niet lopen zeiken Tanja niemand vraagt volgens mij WAAR je complete werken kan dwl, dat weet iedereen wel, je moet niet op iedere slak zout strooien..

Volgens mij mis je iets:p Er werd WEL gevraagd waar je complete albums kon downloaden. Tazman had dat trouwens al veranderd.:8-0: Voordat je iemand gaat beschuldigen over slakken en zout...

Groetjes,
Bennie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan