onderwerp gesloten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Berichten
313
Ik stel deze vraag:
Kent iemand een freeware programmaatje waarmee je audio sporen kunt faden met mp3 bestandjes?

Krijg deze reactie:

Stel je vraag 1 keer. Ga hier verder.

Hoe zet ik diverse mp'3 tjes in een lange mp3?
Dit om de overgangen tussen de mp3's te elimineren.

Nou volgens mij is dit toch echt niet dezelfde vraag!
 
Je hebt gelijk, is weer open. Je kunt dit soort dingen beter via een privebericht doen.
 
Okay, dat wist ik niet. Daar zal ik de volgende keer rekening mee houden. Bedankt!
 
Je hebt gelijk, is weer open. Je kunt dit soort dingen beter via een privebericht doen.

Niet persoonlijk bedoeld hoor Tiborv maar het zou wel aardig zijn als WIJ ook prive een afstraffing kregen i.p.v. een publieke ;)
Ideetje misschien?

groetjes
Elisa
 
Wie heeft het hier over een afstraffing? Over het algemeen krijgt iedereen via priveberichten een waarschuwing tenzij er een duidelijke aanleiding toe is om dit in het openbaar te doen bijvoorbeeld als iemand niet reageert op priveberichten of ze niet leest, of erger, gewoon doorgaat met datgene waarvoor hij/zij een waarschuwing heeft gehad.

De reden dat dit beter via een privebericht/mailtje kan gebeuren is om te voorkomen dat er weer een, min of meer zinloze, thread wordt geopend.

Ook ik maak fouten en als ik dat had willen verbergen of wat dan ook, dan had ik deze thread wel verwijderd.
 
Het was zowiezo niet persoonlijk bedoeld Tiborv. Ik heb je altijd heel correct gevonden.
Ik zal de tread niet verder vervuilen en ga lekker even wieberen in Noord Brabant. Groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan