Hulp nodig bij opnemen van analoge 8mm films

Status
Niet open voor verdere reacties.

I van Rossum

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2003
Berichten
1
Ik heb Pinnacle Studio (AV/DV) geinstalleerd op mijn Pentium 4, 236Mhz PC met Windows 2000. (alle patches geinstalleerd)

Bij het opnemen van "oude" 8mm analoge films gaat het vaak (maar niet altijd) fout met de synchronisatie tussen beeld en geluid. Inmiddels ben ik sinds november 2002 honderden uren bezig geweest maar de laatste 4 analoge films krijg ik niet synchroon.

Ook Pinnacle en Mycom (leverancier PC) weten het niet meer. Alle onderdelen van de PC zijn inmiddels meermalen vervangen om hardware oorzaken uit te sluiten en VirtualDub en Scenalyzer was ook al niet de oplossing......

Kortom... Ik weet het niet meer. De Films beginnen langzamerhand steeds slechter te worden door het vele proberen.

Wie o wie heeft apparatuur, kennis en zin om de laatste paar films voor mij te digitaliseren? (eventueel tegen vergoeding)

Ik kan met Diskruimte, Camera's en Films naar je toe komen.

Ilone van Rossum
 
8mm (?) analoog is toch gewoon een projector, of niet ?

Ik zou, wat ik vaker doen, willen aanbevelen om gebruikt te maken van Premiere 6.

Deze kan met elke voor van audio/video omgaan.

Voor meer informatie mag je me gerust email

Gianna68@scarlet.nl

Ik weet hoe frustrerend het kan zijn als iets niet wil lukken, terwijl je alles goed doet.

PS: ik woon in Den Haag.
 
nu weet ik nog steeds niet of je het over de echte 8mm film hebt of video8 vanuit een handycam.......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan