90 min cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

tam

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
Berichten
203
2 cd's die ik gekocht heb (maar die blijkbaar beveiligd zijn) wilde ik op 1 cd zetten van 90 min(voor cd in auto)
maar ik heb geen idee hoe je dit doet met clonecd ?
 
Pasja, Multisessie CD's kunnen gewone CD spelers over het algemaan toch niet mee omgaan?
 
Dat zou heel goed kunnen.
Ik gebruikte het verkeerde woord, dat zag ik pas toen ik jouw posting las. :( (ik bedoelde compilatie)

Wat ik wilde adviseren was: probeer het eens door het maken van een cd-compilatie met Nero. (Doe het desgewenst eerst even op een CDRW en kijk of het gelukt is en je de hele CD kunt beluisteren. Ja, pak dan een CD-R. Natuurlijk kun je op een RW geen 90 minuten kwijt, maar als je van beide CD's een nummer of 5 op een RW brandt en je kan alle 10 de nummers beluisteren -op de pc- dan mag je aannemen dat alle tracks op een normale R ook gaat lukken.)
 
Compilatie is voor mij weer nieuw. Ik zal weer eens op zoek gaan.
 
Wim,

laatst "sprak" ik hier iemand die aangenaam "verrast" was toen ik hem vertelde dat je middels het maken van een compilatie met Nero, zelf een verzamelcd kan maken met daarop de 20 beste tracks uit je gehele cd-verzameling.

Nero plaatst namelijk iedere track in een tijdelijk bestand zodat je van 20 cd's 1 nummertje kan plukken, van het rechter naar het linker deelvenster kan slepen, cd-tje eruit, volgende erin enz. enz. totdat je ze alle 20 hebt gehad.

Vevolgens zeg je tegen Nero, "Burn baby burn !" en je eigen gemaakte verzamelcd wordt gemaakt. (Zonder dat er zelfs maar een cd-tje in de CD-speler zit) :D

Misschien kunnen andere brandprogjes het ook, maar ik herinner mij van een jaar of wat geleden, toen ik nog ECDC had, dat ik constant CD's aan het wisselen was (ook tijdens het branden!) om dit resultaat te krijgen.........
 
Ik gebruikte ook altijd ECDC. Sinds een paar maanden gebruik ik ook Nero. Ik moet de mogelijkheden nog even verder leren kennen. Ook ik vlucht af en toe in het bekende, in dit geval ECDC dus. Maar let's get back on topic.
 
back to topic, oke, maar toch nog een welgemeende tip :

Nero en ECDC "verdragen" elkaar veelal zoals "hond en kat" dat doen :D
Als beide progjes bij jou prima branden dan heb je geluk. Heb je daaentegen soms vage of juist heel duidelijke problemen, knikker dan 1 van de 2 van je pc........................
 
Ze staan niet op dezelfde PC. Dus wat dat betreft geen risico's. Maar toch bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan