Eén grote MP3 moet in stukjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Berichten
1.945
Ik heb één grote MP3 die eigenlijk bestaat uit een aantal aparte muziek fragmenten.

Is het mogelijk om dit in Nero te spitsen zodat ik op de cd straks ook naar het volgende programme te springen ?

Jacco
 
Ik heb het programma geinstalleerd "Tanja" en het werkt inderdaad goed.

Helemaal snappen doe ik het echter niet:

Als ik het programma naar de "stiltes" laat zoeken dan brengt hij zelf scheidingen aan. Hoe kan ik echter één zo'n scheiding weer verwijderen ?


En hoe werkt het als je zelf de MP3 in stukken wilt hakken, want daar kom ik ook niet uit ?


Jacco
 
De gestippelde lijn naar die bruine streep brengen, en dan op edit klikken. Dan wordt die streep blauw en doet niets.

Zelf hakken doe je met cut. Dan brengt hij daar een bruine streep. Ik luister de muziek (play) en stop hem wanneer hij afgelopen is. Dan maak ik een cut.

De gele streep in die meeloopt is de streep waar de muziek op dat moment is. Staat hij bovenop een bruine streep, dan kun je bv edit doen om die scheiding weg te halen.
 
Laatst bewerkt:
probeer musiccutter eens te vinden,aangezien ik hier geen linken mag geven,zeer makkelijk,maar je moet ook wel de cue file hebben
greetz
 
De gestippelde lijn naar die bruine streep brengen, en dan op edit klikken. Dan wordt die streep blauw en doet niets.

Ja, het is gelukt. Nu lukt het me wel.

Bedankt.

Jacco
 
Geplaatst door Stoets
probeer musiccutter eens te vinden,aangezien ik hier geen linken mag geven,zeer makkelijk,maar je moet ook wel de cue file hebben
greetz

Je mag altijd linken geven, maar alleen naar freeware programma's, of demo's. Mag ook naar betaalde programma's, maar niet naar de cracks ervan:D

@Jacco. Mooi dat het gelukt is.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan