cd hoesjes in paint shop pro 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2002
Berichten
93
Hallo,

kan iemand mij vertellen hoe ik cd hoesjes maak in paint shop pro 7?? ik vindt het lastig om een achterkant te maken met zijkantjes Weet iemand hoe ik dat het best kan maken?
 
Ik denk dat je het beste in een programma kan doen (volgens mij zit er bij nero 1 in) die daarvoor bedoeld is. Als je het in PSP gaat doen, zul je heel juist de maten moeten weten. Of je maakt een plaatje en voegt dat in in het speciale programma van Nero.
 
volgens mij kun je idd in Nero ook wel hoesjes maken, maar voor het geval je in psp het hoesje wil maken zal ik je de juiste afmetingen even geven:

voorkantjes: 12,1 bij 12,1 cm (!!)
Achterkantjes: 15 bij 11,8

Ale je het mij vraag kun je beter op zoek gaan naar een progje voor covers, ikzelf gebruik hier Coverpro voor,werkt heel simpel gewoon een cover dloaden en invoegen in het programma en printen maar :D
 
dat kan je zelfs met het 'oldskool' paint nog doen. Waar je hem ik maakt maar niet zoveel uit. Als je m maar print met coverpro..... heeft ie altijd t goede formaat en de goede verhoudingen

good luck
 
Geplaatst door rieny1
ja maar coverpro kan je niet zelf hoesjes maken

What the heck, zelfs met Word kun je nog hoesjes maken, alleen ben je dan wel de maten nodig, maar die heb ik je gegeven dus dat moet geen probleem zijn denk ik :cool:
 
Dank u, Gij zult zekers naar den Hemele gaan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan