Brand problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Slim-Dewi

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2001
Berichten
107
Hallootjes,

Ik heb een aantal mp3'tjes gedownload van KaZaa en die wilde ik op een cd branden met het programma Nero Express. Heb ze netjes toegevoegd zoals het hoort en daarna gebrand, maar ik kan de cd niet afspelen in mijn discman dan geeft hij maar 1 nummer aan van 8:55 minuten en als ik de cd in de pc doe dan speelt de mediaplayer de cd gewoon af. De nummer staan er dus op en de cd is gesloten. Wat kan dit probleem zijn? Heb het al 2x geprobeerd.

Groetjes Dewi
 
Als je Discman geen mp3 afspeelt moet je ze niet als Data-CD branden maar als Audio-CD. Dan zijn het WAVjes, die kun je wel in een gewone disc-man afspelen. Of andersom, als je een MP3 speler hebt, moet je de nummers als data branden.

Succes, Bandido.
 
Laatst bewerkt:
kijk ook ff in de opties van Nero, want je hebt een opties dat je alle nummer aanelkaar laat zetten. maar hoe heb je ze gebrand als Data of als Audio in Nero.......

greetz,
 
Geplaatst door justmehaxe
kijk ook ff in de opties van Nero, want je hebt een opties dat je alle nummer aanelkaar laat zetten. maar hoe heb je ze gebrand als Data of als Audio in Nero.......

greetz,

Het is me al gelukt, had alleen het verkeerde genomen had gekozen voor MP-3 cd maar ik moest voor audio-cd kiezen, foutje. Maar ja wel twee cd's verneukt. In ieder geval bedankt.

Dewi
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan