vcd met geluidsprobleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

BBKiller4Life

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2002
Berichten
381
Hallo allemaaal,
Ik zit met het volgende probleem, ik heb een dvd deck wat ik via een svideo capture m.b.v powervcr.
Als ik dit videobestand afspeel met windows media player is er geen probleem. Als ik bijv. bij powervcr zeg dat ik het in vcd pal wil opnemen, dan hoeft nero niks te decoden/encoden en begint gewoon te branden als ik een vcd wil maken.
Maar, ja nu komt het, als ik deze vers gebrande vcd nu wil afspelen, krijg ik problemen met de synchonisatie van het geluid, dus het geluid is iets later dan het beeld.
Nu kan ik bij powervcr ook andere types media kiezen waar ik in wil opnemen, dit heb ik dan ook eens geprobeerd, maar helaas hiermee dezelfde problemen.

Nu is er nog wat wazigs..., als ik enig ander type film kies om in op te nemen dan vcd bij powervcr (dus als ik bijv mpeg superior kies ofzo) dan kan ik dit niet afspelen in mediaplayer (hoor wel het geluid maar hij komt met een foutmelding over het downloaaden van de codec en gaat dan een visualisatie runnen). Dus ook bij mpeg1 en mpeg2. Terwijl ik wmbonuspack enzo allemaal geinstalled heb.....Plus extra codecs.
Enige tips/adviezen welkom. Ik heb een p4 2.4Ghz dus te langzaam is die niet lijkt me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan