jullie advies

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Berichten
377
hey,
ik had een snelle vraag, ik heb een digitale camera en ik wil even snel een programma om gewoon alles om mij computer te hebben en in stukken snijden. Adobe Premire is een goed programma maar ik heb geen zin om mij er helemaal in te verdiepen welk programma is goed??? en vooral makkelijk.
bedankt
 
Geplaatst door michelmathers
hey,
ik had een snelle vraag, ik heb een digitale camera en ik wil even snel een programma om gewoon alles om mij computer te hebben en in stukken snijden. Adobe Premire is een goed programma maar ik heb geen zin om mij er helemaal in te verdiepen welk programma is goed??? en vooral makkelijk.
bedankt

Snel antwoord: Geen idee
 
Ik gebruik ook PSP (7.02), vindt het een goed programma daarvoor .
 
even ter verduidelijking: het gaat hier toch over VIDEO bewerking e? Want michelmathers haalde in het begin Adobe Premiere aan, dus ik veronderstelde dat het hier gaat over videomontage, maar iedereen begint hier over Paint shop pro enzo, dus wat is het nu... :-s
 
Geplaatst door denickmans
even ter verduidelijking: het gaat hier toch over VIDEO bewerking e? Want michelmathers haalde in het begin Adobe Premiere aan, dus ik veronderstelde dat het hier gaat over videomontage, maar iedereen begint hier over Paint shop pro enzo, dus wat is het nu... :-s

Ja daar heb jij gelijk in, even niet helemaal opgelet :eek:
 
Als je Windows XP hebt, heb je tevens de beschikking over Windows Movie Maker. Met dat programma kun je datgene doen wat je vraagt en wat meer natuurlijk). Hoeft het dan niet meer aan te schaffen. Voor zover mij bekend kun je alleen opslaan in WMF formaat (weet niet of je dat nadelig vindt).
Zelf ben ik nogal verknocht aan Pinnacle software, maar ja dat kost weer een paar duiten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan