films bekijken met tv-out

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pieterjan

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2001
Berichten
776
Hallo,
Ik heb net even het forum afgezocht maar heb er niets over gevonden...
Ik ben wat aan het experimenteren met de tv-out functie, en heb hierbij volgend probleem:
Als ik op de pc een avi-file start, is hij zichtbaar op de pc, maar niet op de tv, daar is het gewoon een zwart vlak...
Waarschijnlijk een instelling die verkeerd staat,...

Alvast bedankt!

Groeten

Pieterjan
 
ja, die werkt, alleen als ik een filmpje start, is er op de plaats van het filmpje op de tv een zwart vlak...

groeten

Pieterjan
 
Je zou zeggen dat-ie niet werkt...
Is de TV-optie in eigenschappen / instellingen / geavanceerd van het beeldscherm aanwezig en heb je die geselecteerd?
 
Ja, hoor,...
De tv-functie werkt echt volledig, ik zie mijn bureaublad enzo op de tv, enkel als ik een filmpje(avi-file) start, is er op de tv i.p.v het filmpje, gewoon een zwart vlak, ik zie dus wel windows media player, maar alles erin is zwart.

Groeten

Pieterjan
 
Waarom zou hij met Tv-Tool dan wel ineens beeld krijgen? Lijkt me sterk.

Zou eerst eens bij je instellingen naar 'overlay' zoeken en die functie inschakelen. Kan wonderen doen.
 
ik heb precies het zelfde probleem!! alles krijg ik op mijn TV te zien, maar als ik een film ga draaien (avi) dan is er een zwart vlak. :(
als ik TV tool draai doet hij het wel gewoon :?
erg vaag...iemand een oplossing?
 
Ik heb niet beweerd dat TVtool het probleem oplost, alleen TVtool heeft ook een forum, waar dit probleem wellicht bekend is.

Maar..., doet het probleem zich ook voor bij een mpeg-bestand?
Een een andere player? Bijvoorbeeld PowerDVD?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan