windows media player

Status
Niet open voor verdere reacties.

xsachax

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
Berichten
10
krijg geen film te zien alleen een Dvix, a.u.b. help
maar graag in goed Nederlands ben niet zo'n techneut
 
ten eerste wat bedoel je met krijg geen film te zien alleen een divx ???

Krijg je geen beeld maar wel geluid oid iets meer info is handig.
 
Download Divx player en probeer daarmee de gewenste films eens af te spelen.
Deze kun je HIER downloaden.

Sigma
 
tazman,

heb je brichtje ontvangen. Even iets uitgebreider nu van mij. Beeld en geluid van een DivX film krijg ik wel
maar avi films alleen geluid (soms) maar geen beeld.
Hoop dat dit iets duidelijker is

Groetjes xsachax
 
onderstaande bericht via mail gekregen van xsachax.

@sachax
Beter is om de knop reageer op bricht te klikken zodat ander ook mee kunnen denken over het probleem.

------------------------------------------------------------
Bedankt Ron voor je antwoord, er is alleen een probleempje als ik op gspot klik krijg ik, website niet gevonden, probeer [dan staat er een link] maar dan krijg ik zo'n rare pagina .
Heb ook nog op alpha 3.11 geklikt daar staan verschillende dingen maar weet echt niet welke ik moet hebben, en het probleem is ook nog m'n engels is niet zo best. O ja, gisteravond heb ik wel DivX gedownload, die doen het dus wel, maar avi niet. Weet het nu echt niet meer. Ben echt A technisch
Groetjes xsachax
-------------------------------------------------------------------

Je mist zeker een codec ja hier onder een aantal downloads waarbij aangegeven wat wat is.

3.11 alpha codec

Xvid codec

AC3 codec ( geluids codec )

Gspot

deze downloads doen het allemaal ik denk dat je probleem al opgelost is als je de 3.11 alpha en de xvid codec installeerd.
De ac3 codec kan nooit geen kwaad sommige films hebben ac3 geluid en geven dan het geluid niet goed weer.
wat ook een optie is dat is een compleet pack installeren bv het ace mega pack deze installeerd bijna alle codec's die zijn zodat eigenlijk alles het moet doen.
let daarbij wel op dat als je een videokaart hebt die geen G400 vraagt je deze codec ook Niet installeerd aangezien je dan grote kans hebt het beeld op zijn kop te krijgen.
Met het ace pack kun je zelf aangeven wat je wilt installeren kies dan voor custom install en dan vinkje dus G400 uit.
Het ace mega pack is via onderstaande link te downloaden
ACE mega pack
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan