kan windows 3.11 niet instaleren door error

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
dag beste ik heb geprobeert windows 3.11 te instaleren maar had geen groot genoege diskette die op de pc werkde dus heb ik disk 1 op de harde schijf gezet en zo geprobeert te instaleren en hij opende de setup maar zij na enkele secondes

ERROR: No available extended memory was found XMS driver not installed.

setup kan het XMS-geheugenbeheerprogramma niet instaleren. setup kan microsoft windows 3.1 niet juist instaleren zonder een compitabel XMS-gehuegenbeheerprogramma.Vraag uw apparatuurleverancier om een nieuw exemplaar.

greetz...
Lefty999
 
Geplaatst door Bennie
Lees.

Groetjes,
Bennie
sorry maar zo ver kan ik het engels niet verstaan en hij had nog problemen met een bestand maar hier vind hij geen en zegt dat ik van de leverancier een zou moeten vragen maar ondaks dit een oude pc is zou ik die niet meer kunnen vinden en trauwens de leverancier bestaant niet meer :D maar zou dan de nodige bestanden die hij vraagt niet op internet de downloaden zijn?
Mijn kameraad die informatieka studeerd zij dat ik mischien geen ram gehuegen zou hebben,de pc is de zelfde als die van je bericht

thnx
greetz... lefty999
 
Hallo

Mits je niet vermeld hoeveel geheugen deze p.c. bezit , zou ik eerst eens d.o.s. installeren met x.m.s. (expanded memeory specification) .

En daarna win 3.xx

Het lijkt mij eerder een softw. probleem , maar met eens te proberen , heb je onmiddelijk uitsluitsel...

Peter
 
Geplaatst door VDK_P
Hallo

Mits je niet vermeld hoeveel geheugen deze p.c. bezit , zou ik eerst eens d.o.s. installeren met x.m.s. (expanded memeory specification) .

En daarna win 3.xx

Het lijkt mij eerder een softw. probleem , maar met eens te proberen , heb je onmiddelijk uitsluitsel...

Peter
je er staat dos5.0 op maar waar vind ik dan een dos ? en hoe instaleer ik dat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan