easy cd extractor trial period over

Status
Niet open voor verdere reacties.

leintje

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2000
Berichten
537
Helleu!

Krijg net de mededeling dat de trial periode van Easy CD Extractor over is... snif....

Weet iemand een MAKKELIJK gratis proggie hiervoor?

Liefs,
Lein
 
Toch niet om de te cracken bedoel je he:D?

Easy CD creator en Nero zijn de beste maar niet gratis. Voor de rest kan je "Clone CD" gebruiken. Ik DACHT dat die gratis was.
 
Freerip wordt volgens mij ook vaak gebruikt:

http://www.mgshareware.com/frmmain.html

De site is een beetje sloom op dit moment maar je kan m altijd nog hier vandaan halen:
http://www.pcworld.com/downloads/file_description/0,fid,16726,00.asp

Er schijnt geen spyware in te zitten:

FreeRIP does NOT contain spyware.

It just tries to connect to the freedb.org web site to download CD tracks titles.
If this disturb you, you can easily disable this function by unchecking the "Search freedb automatically" option in the "Network and freedb" page of the settings windows (menu CD->Options).

FreeRIP, from Version 2, also contains an embedded browser that, when you are connected to the Internet, shows banners. If you don't like this, you can purchase a registration code that let you disable the banners and all the advertising.
 
neeeeej XP!!!

hahaha.. natuurlijk niet om te cracken! Als ik nalees wat ik schreef lijk ik dat wel te bedoelen, maar ik bedoelde inderdaad: weet iemand een MAKKELIJK proggie om te rippen!!! lol!

Ik ga de beide opties ff proberen!

Liefs,
Lein

ps: als er nog meer tips zijn.....
 
vraagje over Freerip

Hoi Nteusink,

Heb net Freerip gedownload en de settings aangepast enzo. Nu stop ik cd in de cdrw (cdrom speler ff kapoet), maar hij start niet zelf op. Ik kan dus niets aanklikken om te rippen...

Enig idee? Volgens mij heb ik in de settings, bij: Devise wel de goede cdrom aangeklikt!

Lein
 
Hoi leintje,

probeer eens in het menu CD op Refresh te klikken, bij mij komt de lijst er dan wel te staan.

Als ik de cd erin doe en dan pas FreeRip opstart pakt ie de lijst ook automatisch.

Niels
 
nope

Nee, dat doe hij niet.

Refresh ook niet!!!

vreemd?!
 
gewoon DE MANIER om mp3 te rippen...

Kijk eens naar DEZE tutorial om met EAC (exact audio copy) mp3 te maken. Betere kwaliteit krijg je niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan