Na en tijdens Tmpge paarse beelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elsy

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Berichten
14
Ik heb alle stappen ondernomen via wintips om een .avi file om te zetten met virtualdub en tmpge met ondertiteling, alles verloopt vlot en heb die file ook gedecompresseerd met avi2vcd omdat hij problemen had bij het geluid vooraleer ik hem om wou zetten.
Na decompress blijkt krijgt het beeld tijdens en na het omzetten met Tmpge een paarse kleur te hebben die met regelmaat terugkomt..
Kan er iemand mij helpen, ik heb al overal gezocht maar vind hier niks over? Dank u!
 
hoe ziet het beeld van het avi file er uit dan ??

heeft die wel constant goed beeld ?
 
Ervoor ziet het beeld en de film er heel goed uit.De .avi file is in orde.
 
Heb ook even gezocht en kan er niets over vinden.
heb het eerlijk egzegt ook nog nooit meegemaakt dat je een paarse gloed of beeld krijgt.
enige wat ik me kan voorstellen is dat het misschien aan een codec ligt.
 
Dat is natuurlijk goed mogelijk, ik had eerst nimo codec pack en heb dat nu vervangen door ffdshow, zou dat helpen? Dan zou ik alles nog eens opnieuw moeten doen en hopen dat dit zal helpen.
Ik heb met Gspot proberen uit zoeken welke codec er nodig is, maar kan er niet zo goed aan uit, als je wil kan ik het beeldscherm eens kopieeren maar wil je me dan even uitleggen hoe je dat doet?Alvast bedankt!
 
Ok, die zal ik eens proberen.Dank u.
Maar hoe doe je die screendump?
 
Heb het juist nog eens opnieuw geprobeerd, en als ik de .vdr file die ik met virtual dub gemaakt heb, open in tmpge, komt er bij audio source niks op.

Ik heb Gspot nogeens geopend, en hij kan de audio codec niet vinden die deze file kan decompresseren.
Format Tag : 0X2000
Format Tag name: WAVE_FORMAT_ACE3

Moet ik misschien deze codec apart nog downloaden?
 
Ik heb juist geprobeerd die AC3 audio codec apart te downloaden, maar hij vind die nog steeds niet met Gspot..
Misschien kan er iemand mij daar bij helpen, dan zou het waarschijnlijk niet meer nodig zijn dat ik die file met avi2vcd decompresseer.Of toch nog?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan