codec audio

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpe

Giga Honourable Senior Member †
Lid geworden
26 mrt 2001
Berichten
10.378
Probleem met afspelen avi film. Hij zoekt naar codec server kan deze niet vinden. Staat fout tijdens het downloaden van codec. Beeld film perfekt maar geen geluid. Hoe kom ik hieraan verschillenden codecs opgehaald maar waar vind ik die server.
windows ME
 
Laatst bewerkt:
geluid....hmm..vaak heb je dan de ac-3 codec nodig...

je moet ff met kazaa de nimo codecs downloaden........zoeken op 'nimo'...bestand rond de 8 mb..moet je hebben......dan heb je alle codecs....je moet dan bij audio ff zoeken welke je moet hebben..maar probeer zeker de ac-3 codec ff
 
Installeren van een codecpack kan idd een hoop irritaties en teleurstellingen verminderen.

Zorg wel dat je eerst alle andere flim-codecs verwijderd , voordat je begint met een codec-installatie.

Nimo-codec is geloof ik alweer achterhaald dacht ik, de Ace Mega codecpack is beter en meer uptodate denk ik. En dan heb je, afhankelijk welk pakketje je neemt, gelijk een aantal handige tooltjes erbij.

http://ace.subpage.net/ace.php
 
Laatst bewerkt:
Kies op de website van ace mega pack voor het pro pack dan ;)

Hier alvast een aantal codec die je probleem hopelijk al oplossen.

AC3 decoder

Xvid codec
 
Kazaa ben ik mee gestopt i.v.m. teveel W32 virus waarschuwingen. Heb ace website opgehaald en acemep591pro geinstalleerd. Het probleem is feilloos opgelost. Prima website. Iedereen bedankt voor de inzet.:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan