Terminator 3 Binfile

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stanley19

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 jan 2002
Berichten
2.258
HI allen,

ik heb nu terminator 3 gedownload via grabit,

maar ik kan deze file niet op een normale manier uitpakken (het is een binfile)
Isobuster 1.4 zegt als ik het binfile uitgepakt heb en de avseq01.dat wil uitpakken :

(zie bijlage)
 

Bijlagen

  • foutmelding.jpg
    foutmelding.jpg
    9,8 KB · Weergaven: 32
Heb je een virtuele cdrom speler (met bijvoorbeeld nero of alcohol 120%)? Probeer het .cue bestand daarmee eens te mounten en kopieer AVSEQ01.MPG uit de MPEG2 directory.
 
wat is mounten?

Cue bestand? Dat heb ik niet volgens mij alleen een bin en een *.*dat bestand

en er is geen *.*.mpg bestand in de bin file


Heb wel nero , nieuwste versie maar hoe schakel ik die virtuele cdrom in.....


KORTOM : Ik ben een leek hierin
 
Hmmm ik heb de nero imagedrive ook maar even geinstalleerd maar ik zie dat die alleen iso en nrg bestanden aankan... maar misschien kan je het wel met isobuster uitpakken als je het cue bestand hebt.
Waarschijnlijk heb je het .r00 bestand geopend. Probeer het eens met het .rar bestand (waarschijnlijk tcf-t3.ts1.rar) dan zie je vast ook wel een .cue.
 
Met winISO (of een ander programma) kun je het BIN-bestand omzetten naar een ISO-bestand.
 
Het avseq01.dat is dus de film het is een mpeg1 ( vcd ) file.
open wmp en kies open bestand / openen / alle bestanden tonen en open dat avseq01.dat file.

wat ook wel een wil lukken maar maak daarvoor eerst ff een kopie van dat avseq01.dat file is de extensie veranderen naar avseq01.mpeg
Let wel dit gaat niet altijd en eenmaal veranderd naar mpeg kun je niet weer naar dat want dan is het bestand beschadigd vandaar de kopie file ;)
 
wat nteusink zegt heb ik gedaan
heb nu idd een cue file erbij maar het uitpakken gaat nog steeds niet echt probleemloos zie de bijlage


wat moet ik met een ISO-bestand kan ik die wel gewoon openen dan..?


enne openen in WMP lukt niet staat alleen maar verbinden en dat is al ruim 4min het geval, ik heb ook het bestand renamed naar mpeg zonder succes
 
Ik ben al een stukkie verder

ik heb het bestand geopend met WINISO en uitgepakt nu heb ik dus ook een ave******.dat bestand en ik open m met wmp9 maar ik krijg alleen groen beeld wel geluid overigens,. dus kwestie van de juiste codecs downloaden maar welke want via gspot krijg ik de melding: Zie bijlage
 

Bijlagen

  • term 3 g-spot.jpg
    term 3 g-spot.jpg
    60,8 KB · Weergaven: 46
probeer het ace mega pack eens
ACE mega pack
Deze heeft alle codec ineen en zal hoogst waarschijnlijk je probleem wel oplossen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan