cd speler

Status
Niet open voor verdere reacties.

PvanNeerven

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2002
Berichten
488
Vroeger was op mijn oude PC de cdrom-speler aangeduid met de letter E.
Op een gegeven moment stond er helemaal geen icoontje meer.
Vandaag wel weer een icoon maar nu met de letter D.
Ik kan hier echter niets mee doen.
Wie kan me helpen??
Moet ik iets veranderen?
Groetjes,
Piet
 
Graag wat meer info: Wat kan je er niet meer mee doen, werkt hij helemaal niet meer?

Wat voor een CD-rom speler is het? Welke Windows versie gebruik je?
 
Heb je onlangs nog Windows opnieuw geinstalleerd en je partities veranderd?
 
Ik weet alleen dat ik hem met dos geïnstalleerd heb, en eigenlijk heb ik de zaak niet goed uitgelegd. Ik heb de PC pas een paar weken en om een klein beetje te weten wat er zich van binnen afspeelt, heb ik de zaak open gemaakt ( Ik ben een volslagen leek), heb de cd-romspeler slaaf gemaakt en de lege harde schijf master zo heb ik Windows-E kunnen installeren met de cd-speler E.
Bij de mediaplayer staat nu: MM262 er is een probleem met uw media-apparaat.Controleer of het goed werkt of neem contact op met de fabrikant.
Omdat het een oude computer is kan ik niet weten wat voor apparaat het is.
Op mediaplayer staat wel dat de cd afspeelt maar ik hoor niets.

Sorry dat mijn antwoord zo lang duurde, maar ik moest het oude ding weer opstarten, luidsprekers aanzetten enz.
 
Betekent afspelen een audio CD? Dan moet je even kijken of er een dun kabeltje is aangesloten. Zonder dat dunne kabeltje geen audio-geluid. (In totaal dus 3 aansluitingen, je voeding meestal rode zwarte en gele kabel, je IDE kabel en je geluidskabeltje)
 
Nu heb ik de cd er weer ingestopt en krijg als antwoord:
de parameter is niet juist
 
Zie je in apparaatbeheer nog uitroeptekens?

Groetjes,
Bennie
 
Kijk even op de beschrijving van je mobo (als je die hebt) of het geluidskabkeltje op de goede plek zit aangesloten.
 
Ik dacht dat ik de D misschien in E kon veranderen in de verkenner.
Dom natuurlijk!!
 
Ik ga morgen het een en ander proberen van hetgeen
me aangeraden is.
Allemaal bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan