Geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

fancygirl1983

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2002
Berichten
45
Hoi hoi..
Sinds vanmorgen doen mijn boxen het niet meer, er komt totaal geen geluid meer uit.. Terwijl ze wel gewoon aan staan, en als je ze aan/uit zet hoor je wel zo'n soort geluidje dat ze aan/uit gaan..
Maar als ik het kabeltje uit de pc haal waar de boxen mee aangesloten zijn daar de koptelefoon insteek dan krijg ik wel geluid uit de koptelefoon..
Zijn dan de boxen misschien stuk?
 
Deze computer , rechtermuisknop en kies voor eigenschappen. Kijk bij apparaatbeheer. Zie je daar gele uitroeptekens of vraagtekens bij je geluidskaart staan?

Zo nee, dan zijn de boxen zeer waarschijnlijk defect.
Maar je kan natuurlijk altijd wel even proberen de audio drivers te verwijderen en daarna opnieuw te instaleren.
 
welk besturingssysteem en welke geluidskaart zitten er op / in de pc ?

De conclusie dat de boxen defect zijn is mogelijk nog ietwat aan de vroege kant..........

Het gebeurt namelijk niet zelden dat een live! kaart de software overstuur maakt waardoor de boxen ermee kappen.
Idd. de kaart de-installeren en weer opnieuw installeren, wil dan wel eens verhelderen werken !

Daarnaast kun je natuurlijk ook even de "Pepsi" proef doen voordat je naar de winkel rent voor nieuwe :

hang ze even aan de pc van een buurman/vrouw/kennis..........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan