beeld schokt

Status
Niet open voor verdere reacties.

ceeslm

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2003
Berichten
235
weet iemand wat het kan zijn dat mijn opgenomen video van analoog via pinnacle rave het sinds een tijdje alleen maar schokkende beelden geeft.
ik heb het systeem teruggebracht naar de tijd dat alles goed ging , maar nu blijft hij een beeld geven net of hij soms vastslaat en blijft hangen en dan weer verder schiet ik gebruikt win me met 866 mhz
 
Ik denk zelf dat het te maken heeft met de codecs, wellicht heb je er meerdere geinstalleerd en is daar 1 van corrupt, waardoor de andere ook niet meer 100%werken.

Komt vaker voor hoor.
codecs verwijderen en opnieuw installeren....

Nemopack is een goede om aan te bevelen, vandaar deze aanbeveling :)
 
Ruim je computer eens op, tempmap legen e.d. Defragmenteren wil ook nog wel eens helpen.
 
Hoi,

Divx films liepen bij mij niet echt helemaal lekker.
Ik heb toen mijn systeem gecleaned met regcleaner.
Gedefragmenteerd en alle codecs verwijderd en daarna opnieuw geinstalleerd. Meestal is het probleem dan opgelost.
 
ik wist indertyd wel hoe je die codecs allemaal moet vinden maar ik ben het vergeten is er iemand die het wel weet
 
De meeste codex vindt je gewoon terug in je software menu van windows.

START-INSTELLINGEN-CONFIGURATIESCHERM-SOFTWARE, daar gewoon uninstallen en opnieuw installeren.

regclean, temp leeg maken en defragmenteren is inderdaad ook een goede bijkomstigheid.
Dit staat bij mij allemaal als taakplanner gepland voor 1 maal per twee weken.
 
Voordat je nu met allemaal codecs aan de gang gaat, zou ik toch eerst even je computer opruimen en defragmenteren, zoals ik al eerder aanhaalde. :)
 
ik ben nu twee dagen verder maar het is nog steeds hetzelfde.
ik heb gedefragm. en het reg opgeruimd maar geen verbetering
 
Heb je de instelling wel goed staan? Ik had bij premiere hetzelfde probleem en toen bleek dat ik deed capturen in PAL en deed exporteren naar NTSC. Daardoor had ik ook strepen. Misschien ligt het hier bij jou ook aan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan