Capturen (snagit/printscreen) van WMP of DVD lukt niet!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Dit is een erg raar probleem, en nu het vakantie is, ben ik eindelijk van plan het te plaatsen:

Bij het (voor het gemak haal ik snagit er even niet bij) op printscreen wanneer ik een foto wil maken van stukkie film van Windows Media Player, en ik plak dit in paint, dan zie ik het filmpje in paint verderspelen, en uiteindelijk stopt het alsof er een gat in paint zit. Ook in photoshop en psp heb ik dit probleem. Ik weet dat het een onduidelijke vraag is, en ik weet het zelf ook niet beter te beschrijven: dus om ff alles op een rijtje te zetten:

1. Ik start een dvd
2. Ik druk op printscreen
3. Ik plak de "image" in paint
4. In paint zie ik het filmpje doorspelen, zonder dat een video-programma op de voorgrond speelt
5. Als ik paint beweeg, dan beweegt het filmpje niet mee, als ik terugbeweeg zie ik het weer staan, alsof je met een soort zoeklicht over een filmpje heen gaat

Kan iemand me helpen? Dit is zeer raar en vervelend, dus als iemand me zou willen hebben :thumb: alvast bedankt!
 
Ik heb het ff geprobeerd maar zoals je ziet in de bijlage werkt het gewoon heb een printsreen van de film gemaakt in paint geopend en ik zie de print die ik heb gemaakt met printscreen van gadwin.
 

Bijlagen

  • screenshot003.jpg
    screenshot003.jpg
    48,9 KB · Weergaven: 36
Divxplayer fotograferen werkt ook niet, wel komisch om bewegende beelden in paint te zien ;), maar ik ben geen stap verder. Ik ga nu slapen tot morgen!
 
Is het niet logisch, dat als je enkel 1 frame van je film wilt als plaatje om dan ALT-Print Scrn te gebruiken ?

Dit werkt bij mij vanuit divers spelers en is met paint, psp en photoshop gewoon te plakken.

of snap ik het probleem gewoonweg even niet ?
 
ga eens naar wmp9 dan tools-options-performance en geloof dat je die schuifbalk naar lings moest doen(niet zeker) ge kunt het eens teste
 
Alt-prinstscreen heeft hetzelfde effect, maar die schuifbalk verschuiven heeft geholpen, bedankt!!!!!!!!!!!! Heeft dit (de schuifbalk naar links) nog effect op de prestaties van videos?
 
ik denk het wel anders zou er geen staan maar eigenlijk heb ik nog geen verschil gemerkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan