realone player

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.005
maak met realoneplayer mp3tjes voor mijn mp3 speler. Dat gaat vanaf cd perfect. Maar nu heb ik ook een aantal mp3tjes op mijn computer staan met bijv. 160 kbs. Nu wil ik die graag omzetten naar 56 kbs, want die kwaliteit is prima in de mp3 speler. En zo kunnen er ook veel meer op. Kan iemand me vertellen of dat mogelijk is in realoneplayer en hoe ik dat dan moet doen???
Ik hoop dat iemand me kan helpen...
 
je kunt even googlen op Audiograbber :)

Die is goed en kan het ook
 
ik zou het zo fijn vinden als het allemaal in 1 programma mogelijk was. De cd verwerking gaat nl heel goed en werkt heel praktisch. Hij zoekt dan zelf op internet welke cd je erin hebt zitten en geeft de nummers ook meteen de goede naam.
 
ik kan er maar niet uitkomen hoe je in audiograpper van een mp3 (160kbs) een mp3 (56 kbs) kan maken...
 
Dat kan ook niet direct. Je zal de MP3 eerst moeten decoderen naar wav en dan weer terug moeten encoderen naar Mp3 met een lagere bitrate.

Groetjes,
Bennie
 
zelfs dat niet

Maar ik krijg het niet eens voor elkaar om van een mp3 een wav file te maken... Ben blond... Misschien kan iemand ff de stapjes intypen..??!! Ik hoop dat iemand me kan helpen..
thanks
 
Gaat wel in AudioGrabber. :confused:

Gebruik het al een hele tijd. Maar goed :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan