PSP 6 en XP, kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Berichten
12.948
Beste pc-genoten...op mijn ouwe pc met Windows 98 se draaide PSP 6 perfect, nu heb ik een harrie-nieuwe pc met XP SP1 Home, mogelijk dat deze versie van PSP niet werkt, Jasc is daar niet echt duidelijk over, iemand ervaring met PSP 6 in combinatie met XP?
 
Ik zou zeggen,installeer het,en als het niet werkt dan haal je het er weer af. :confused:
 
Uhm, heb net de nieuwe pc en inmiddels slechte ervaringen met het uitproberen van progjes, daarom vraag ik nu eerst advies aan mede-gebruikers, bedankt voor je reactie iig.
 
Geplaatst door gezina
Uhm, heb net de nieuwe pc en inmiddels slechte ervaringen met het uitproberen van progjes, daarom vraag ik nu eerst advies aan mede-gebruikers, bedankt voor je reactie iig.

toch denk ik dat je het kan proberen, Maak eerst wel even een herstlpunt aan,
 
Wrom down je niet gewoon PSP 7.0 ? (ik werk overigens al met 8.0 echt te gaaf, moet je ook eens proberen) Ik ken 6.0 overigens niet. Maar ik denk idd ook dat je het best kan proberen. Suc6!
 
O ja, 7.0 is volgens mij alleen nog in het nederlands te downen op www.broco.nl volgens mij hebben ze op de engelse site alleen nog de psp8... Maar dat zou je moeten kijken.
 
ik heb het erop gehad en ik ben me van geen kwaad bewust, nergens problemen mee.


db
 
Ik denk idd het maar dan te proberen en anders maar een nieuwere versie, die heeft iemand nog ergens liggen, thnx voor de reacties. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan