lp's op cd met cooledit

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Berichten
400
Beste mensen,

Ik heb vakantie en wil van de nood een deugd maken om al mijn lp's op cd rom te zetten. ik wil hiervoor cooledit gebruiken. Het mag natuurlijk allemaal bijna niets kosten. Na het installeren geeft hij aan evaluetion period (21 days)expired. Ik heb inderdaad eerder een probeer versie gehad maar had toen geen tijd genoeg om mij hierin te verdiepen. Speelt dit mij nu parten?
2e vraag kan ik een evaluation programma ook registreren zo ja waar krijg je dan de mogelijkheid om [ in deze trial version] een code in te vullen?
Wie heeft ervaring en weet antwoord

Alvast dank
 
Kun je hem niet verwijderen en met regcleaner je registerbestanden van cooledit verwijderen? En hem daarna opnieuw installeren?

QUOTE]Geplaatst door frogger
maar waarom geen shareware programma's ? [/QUOTE]

We moeten onze naam "Hollanders" toch hoog houden

:D

Er zijn meer mogelijkheden, maar dat druist tegen de regels van helpmij in.:cool:
 
Laatst bewerkt:
regcleaner

heb ik dit standaard op xp of is het ook een programmaatje?
 
regfcleaner

ga ik ff proberen


tja die hollanders di ewillen voor een dubbeltje op de eerste rang, hier zit er nog zo een......
 
psies, ik betaal ook niet meer dan nodig is. Leven is al duur genoeg:p
 
gelukt

we hebben kennelijk veel gemeen Tanja......


gelukt en inmiddels een cooledit version [pro]gedownload van de echte site. Ik zou er nog een bestandje bij moeten krijgen om het registratienr. kwijt te kunnen. kan het echter niet vinden [ook niet bij program files]...............eeehhh......... heb je enig idee?
 
bestandje bijkrijgen voor het registratienummer? Dat klinkt mij niet legaal in de oren. Daar mag ik je ook niet bij helpen.

Dat krijg je alleen bij de betaalde versie of bij illegale acties:D
 
Laatst bewerkt:
verdere hulp

ook bij een betaalde versie zou je een bestandje moeten ontvangen waarbij je via een registratienr online kan registeren , maar je mag me niet verder helpen en ik wil je zeker niet in de problemen brengen, daar lijk je me veel te aardig voor
Wil je hartelijk danken zover
 
Graag gedaan:) Verder moet je een beetje creatief te werk gaan:D Misschien dat iemand in je kennissenkring je kan helpen. Maar ik begrijp hieruit dat je in ieder geval weer 21 dagen verlenging hebt?
 
cooledit

Ik heb hier een heleboel Helpdisks, ik zal kijken of ik hem kan vinden.
Ik beloof allee niets.
Maar ik heb van deze cd-roms al meer af kunnen halen, wat ik goed kon gebruiken. (De meeste zijn Shareware-programma's) maar daar hoef je niet van te schrikken, want bijna alles is met een beetje goede wil te omzijlen.

Groetels;

Anachrome
 
@anachrome. Cooledit is ook met een beetje goede wil te omzeilen, maar daar mag je op helpmij niet aan meewerken. Cooledit is nl ook een shareware programma.
 
Cooledit is nl ook een shareware programma

Oeps, foutje. Dat wist ik niet.
Ik probeerde alleen maar te helpen.
Zal niet meer gebeuren.
Groettels;

Ananchrome
 
Als ik weer wat aan inkt hebt voor mijn EPSON printer, dan zal ik het niet nalaten om het even uit te printen.
Is altijd erg makkelijk.
Bedankt voor je tip.
Zo en nu toch echt mijn muziek afmaken, want nog even en ik kan geen muziek meer. zien.
Groetjes;

Ananchrome
 
cool edit 2000

ik wil deze topic nog even openhouden want ik heb nog een paar vragen. In tegenstelling tot wat ik eerder aangaf herkent cool edit na het verwijderen uit het register [van alles wat te maken heeft met cool edit) toch nog het gebruik van de eerdere freeware versie[hij geeft aan het aantal gebruikte uren] lukt het helemaal niet om een frisse start te maken met deze freeware versie?
Hoe blijft hij herkennen dat ik er eerder mee heb gewerkt.

Alvast dank voor t meedenken

Ger
 
Dat hij blijft herkennen dat je hem al eerder geinstalleerd hebt, staat allemaal in je register. Maar zoals gezegd kun je dit omzeilen op een niet legale manier. Dan moet je zelf even snuffelen op internet.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan