van wma naar mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

annekevd

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2002
Berichten
23
Ik heb een mp3 speler gekocht en daarmee kan ik geen .wma bestanden afspelen, waarvan ik het nodige op de pc hb gezet. Heb hiervoor de dBpower AMP, alsmede hun .wma en mp3 pro decoder geinstalleerd. Als ik een nummer wil omzetten dan lukt dat niet, Er staat bij dat de copy protected is en dat ze niet meedoen aan illegaal gebruik. Nu zijn dat mijn eigen gekochte cd's o.a. dus ik begrijp er niet veel van. Wie wel??
Anneke
 
Ja ik krijg die melding bij alle cd's.helaas, geen enkele decoder die daar staat wil me helpen om .wma over te zetten naar mp3. O.a. heb ik geprobeerd:dBpower Amp, mp3 maker, ossac20 en ossac20pro, ik heb ook een wmaplug.exe ergens gevonden maar die laat zich ook niet gebruiken. heb in winamp een plugin geinstalleerd, ook niets. Nero heb ik ge update naar 5.5. Geen idee wat ik nog kan doen. Blijf het ook raar vinden dat de mp3's, die ik eerder naar cd rom heb gebrand, dus ook niet meer te gebruiken zijn, zonder dat ik een foutmelding krijg.
 
"(...) zonder dat ik een foutmelding krijg".

Hoe luidt die foutmelding?

Wel vreemd dat je die melding krijgt bij alle CD's.:confused:

Groetjes,
Bennie
 
ik heb het er een beetje krom neergezet ( hersenverweking door de hitte?). Ik bedoelde dat Nero geen foutmelding gaf bij het branden, toen er -kennelijk niet afluisterbare- mp3's die ik van andere data cd roms erbij zette. Feitelijk zijn er dus 2 problemen. Ik heb mp3 files op diverse cd roms gezet en die kan ik dus niet afluisterbaar wegzetten op een verzamel cd rom en ik kan de .wma files van mijn eigen audio cd's niet vertalen naar mp3, niet via Nero, niet via winamp en ook niet via de inmiddels gedownloade prgramma's.
 
Zoek eens naar het programma Tunespark
Hier mee kan je van wma naar mp3 zonder problemen

DJ Indalo
 
ik zal eens op zoek gaan, bedankt. Ik moet eerst een nero probleem oplossen want sinds ik het geopdate heb van 5.0 naar 5.5. brandt geen cdtjes meer!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan