opsplitsen mp3tjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Berichten
2.398
Hallow,

Ik heb 1 groot mp3 bestand (100 Mb zoiets) wat een aantal nummers voor moet stellen. Er zit een cue file bij waarin de exacte positie van elke track in staat samen met de titel en performer. Hartstikke handig maar wie weet hoe en waarmee ik dat bestand op kan splitsen in een aantal losse nummers met behulp van dat cue bestandje? Dat scheelt namelijk een hoop werk.

En o ja, ff voor de duidelijkheid: ik wil hem niet als audio cd branden gewoon opsplitsen in mp3 zodat ik die kan branden op een data cdtje.
 
Hoi pcfixer.

Ik heb een programma genaamt "goldwave" en daar kan je MP3 mee openen en bewerken, bepaalde delen selecteren en er een nieuwe MP3 van maken.

Ik hoop dat je het ergens kan vinden om te downloaden.

in ieder geval succes.
 
Hoi,

Het gaat mij erom dat ik dat cue bestand kan gebruiken aangezien ik daarmee precies de juiste offsets heb en de artiest - titel van ieder nummer.
 
Er zijn zat gratis progjes te vinden bij b.v. Tucows of Cnet die juist om die cuefile vragen. Ik heb ze toen allemaal weggemikt want volgens mij kan dat nooit precies blijven. Je zult dus wat verder moeten zoeken.

Zelf gebruik ik MP3directCut. Zekerheid voor alles. Horen en knippen.
Geen idee of die ook met een cuefile kan werken.
http://www.rz.uni-frankfurt.de/~pesch]MP3 Direct Cut[/URL]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan