div3 low-motion

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurien

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2002
Berichten
74
ok het volgende ik download een film

heb naar mijn idee alle codecs die nodig zijn om de film te bekijken

klik op het bestand, bestand word geopend tot zover gaat alles goed maar dan ik hoor schokkend geluid en de film duurt geen 1,5 uur maar 11 uur

ik krijg geen beeld (krijg hetzelfde te zien als je bv een mp3 aan het luisteren bent met media player dus van die bewegende beelden om te relaxen)

heb met gspot gegeken welke codec ik miste stond er dus div3 low-motion. ik dus zoeken met google nope

ik naar helpmij (advies voor een ander)

download de divx 5.05 (ofzo) bundle is, gedaan werkte niet

toen

download DivX_311alpha.
ik downloaden en ja hoor ff gekeken met gspot juiste codec , maar (gspot gaf wel aan dat er problemen kunnen optreden zie: "directshow is aparently playing the file well though it has selected a diffrent codec. the dicx codec filter, whose primary 4cc(divx) does not match the file's 4cc (div3) this is because the codec claims to be able to decrompress 14 other formats besides divx, and this format is number 7 on that list")

maar,het probleem is er nog steeds

heb wel geluid maar schokkend
heb wel beeld maar niet van de film
in plaats van 1.5 uur duurd "film" 13 uur


het is een .avi bestand
bestandstype videofragment

volgens mij heb ik nog steeds niet de juiste codec what to do??????????

vr gr maurien
 
Laatst bewerkt:
heb ace mega pack geinstalleerd, maar het heeft niks veranderd
 
Dan is waarschijnlijk het file gewoon niet goed.
Inhet ace pack zitten echt alle voorkomende codec draait ie dan nog niet dan kun je er bijna wel vanuit gaan dat het file niet in orde is.
 
heb de file cruel intentions via fasttrackmovies die staat er toch om bekend om geen foute files door te linken???

en heb het nu ook bij de volgende films
cruel intentions 2
en schindler's list precies het zelfde probleem

wat mij dus opvalt dat het om oude films gaat. dit probleem is nog nooit voorgekomen bij een film die is uitgebracht na 2001

weet niet hoe dat allemaal zit bij lijkt mij logisch dat je vroeger een andere codec nodig had of niet?
 
Geplaatst door maurien
die heb ik al een jaartje ofzo

dan zal het waarschijnlijk aan andere zaken liggen.
je hebt nu alle codec die je kan bedenken er zo'n beetje opstaan.

vergeet niet dat Xvid een free codec is die steeds verder ontwikkeld wordt af en toe een nieuwe kan geen kwaad.
 
oja inderdaad zal dat ff doen dan


maar weet jij hoe het kan dat het bestand 13 uur aangeeft in plaats van 1,5????
 
Laatst bewerkt:
Heb het ook ooit eens gehad met een file wat ik wilde omzetten naar mpeg ( vcd ) en die duurde ineens ook 15 uur.
wat bij mij geholpen heeft is het geluid decompressen nadeel daarvan is dat het een avi file heel erg groot wordt was 700 mb avi en 1,5 Gb decompressed avi.

als je de film op die manier wilt kijken Avi2mpeg met decompressor
even unzippen en dan vindt je decompress laad daar de film in en laat decompressen.
zoals gezegt neemt dit erg veel ruimte in je maakt van het mp3 geluid wat er in de avi zit pcm_wav.
 
hahah ok dan het probleem is opgelost

het bestand moet worden afgespeelt met een andere player met de divx 2.1 player.


erg vaaaaag wist niet dat dit de oplossing kon zijn,maar goed hij doet het nu


ik kijk nooit films met deze player weet iemand hoe je met deze player subtitles kan bekijken hij speelt namelijk geen.srt bestanden af

of dat ik via een prog deze film uiteindelijk met windows mediaplayer kan bekijken of kan dat niet????

groetjes maurien
 
Ga eens opzoek naar BS player deze schijnt ook subt te kunnen spelen
 
is een fijne player maar kan niet de film bekijken met ondertiteling. nog een andere suggestie?????

:edit kan wel althans zie ergens bij voorkeuren van de player dat je subtitles kan afspelen. ff kijken hoe het werkt

edit: ok dan alles werkt nu !!! was iets te ongeduldig. bij de andere player kon je de film en de subtitles teglijk aanklikken om ze af te spelen, bij deze player moet dat dus 1 voor 1, maar goed alles werkt nu perfect

bedankt voor de hulp groetjes en hopelijk niet "tot ziens"


maurien
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan