MP3-tjes die lijken uit te glijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mirandaonline

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2003
Berichten
725
Ik heb de laatste tijd steeds vaker te maken met mp3-tjes die eerst goed beginnen en later de raarste geluiden maken, met name met hiphop muziek. Ik heb het gedownload via kazaalite, maar er zijn zoveel mensen die het nummer hebben dat ik het idee krijg dat het aan mijn computer ligt.

Heeft iemand anders daar ook ervaring mee?

Het laatste nummer waarmee ik problemen had was "21 questions - 50 cent".
 
Probeer die mp3's eens uit op een andere computer. (Dus vanaf je eigen PC op een andere PC zetten, b.v. via een CD'tje of zo) Als ze op een andere PC wel goed werken dan weet je dat het niet aan de bestandjes zelf ligt maar aan een probleem op je PC.
 
CORUPTE BESTANDEN!
eerst 10 seconde goed en dan allemaal ruis en gepiep

door de muziekindustrie, vaak zijn er veel bronnen bij (40 users)

je moet gewoon 1 mp3 met wat minder users erbij downloaden die zijn meestal wel goed
 
Ik denk dat je gelijk hebt met die mu-ziek-industrie.

Het valt alleen wel op dat het steeds een soort muziek is wat uit rep bestaat.
 
Was ook al bekend.
Ik download toch nooit bij KaZaA.
Dit probleem heb je ook alleen maar bij KaZaA.
Bij http://www.museekster.com/ staat er veel over trouwens. Bij Nieuws kijken.
 
Laatst bewerkt:
Het heeft niet zoveel met het muziek genre te maken, maar meer met het feit dat de meeste populaire / bekende liedjes gebruikt worden om deze P2P verziekende praktijken uit te halen.

Meer info

Ikzelf heb er eigenlijk nooit last van gehad.. download dan ook geen Top40 / nieuwe muziek.
 
Nja late reply, maar ik kon geen beter passend toppic vinden dan deze.

Er is nu een tool die mp3's scant op deze vervalsing, deze piraterij ( :D ) van RIAA en corsorten.

Met het programma kun je je je schijf scannen op corrupte mp3's(werkte bij mij without a flaw:1 corrupte p.i.m.p.mp3 gevonden:thumb: )

Ook schijnt het zich te kunnen integreren in kazaalight om zo een download al te kunnen testen op fouten zodat je'm niet eerst helemaal binnen hoeft te halen om er later achter te komen.... Maar dit kan ik niet onderbouwen gezien ik geen kazaa op mijn pc heb staan.

www.mp3shield.com
(spywarevrij volgens ad-aware)
 
Laatst bewerkt:
wh00t, dat er spyware inzit maakt mij niks uit... het is ergelijk dat je een liedje download die vervolgens brak is.

Tnx !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan