pctv pro upgrade resp. systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

timhasta

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2003
Berichten
13
Eind juni pleegde ik 'n upgrade van mijn goed werkende
versie 511 naar de upgrade versie 550.........alleen maar
KOMMER & KWEL!! Zoals dat ook te lezen is op de fora
van pinnaclesys zowel te dot de als te dot com. Heeft
iemand dezelfde ervaring en of dezelfde nonoplossingen
??

Moedeloos 'n paar weken vakantie en aldaar op 't idee gekomen om via XP-systeemherstel terug te gaan naar
de datum van vòòr fatale upgrade. Maar hoewel de
kalender van Systeemherstel 'n knop " vorige maand " heeft , wil die maand juni bij mij niet verschijnen....
Niks systeemherstel dus naar 'n datum anders als in de
lopende maand, juli dus.....Hoe bereiken jullie zo'n datum? Of is deze optie om terug te gaan naar de oude
versie niet zo logisch?
 
Zo'n datum bereik je alleen maar als er ook werkelijk een herstelpunt is aangemaakt.
Geen herstelpunt dan kan je daar ook niet heen.
 
Zou je nu gewoon eens àlles maar dan ook werkelijk àlles van dat softwarepakket verwijderen, dus via regcleaner ook de regkeys, kan je dan niet gewoon de oude er terug op plaatsten?
 
Geplaatst door crash
Zo'n datum bereik je alleen maar als er ook werkelijk een herstelpunt is aangemaakt.
Geen herstelpunt dan kan je daar ook niet heen.


Er zijn vast wel herstelpunten gemaakt vòòr juli!!
Deze XP-prof heb ik al sinds december 2002 en als ik systeem herstel goed begrijp, maakt 't bij elke installatie 'n herstelpunt. Dààr moet ik dan toch weer naar terug kunnen gaan??
 
Geplaatst door joram
Zou je nu gewoon eens àlles maar dan ook werkelijk àlles van dat softwarepakket verwijderen, dus via regcleaner ook de regkeys, kan je dan niet gewoon de oude er terug op plaatsten?

Dat heb ik allemaal gedaan!! En tòch krijg ik de foutmelding: er bevindt zich noch 'n vorige PCTV op de
computer. Nu lees ik wel in het handboek van de 550,
dat er géén ander videokaart in de machine mag zijn...
En aldaar zit naast de PVTV-kaart al van begin af aan
'n heuse en complete NVIDEA Gforce2-kaart. Die zou ik dus moeten verwijderen?? Terwijl de vorige 511 feilloos
naast NVIDEA werkte.....maar die kan ik nu niet meer re-
installeren: foutmelding: 0x80040702: kan dll niet laden:Ins Magic!! Quote vanuit Pinnacle dot com Forum:
"...this card stinks...." en ik heb de magisch stinkende pest in. Bedankt tot zover...
 
is er geen tool of zo te vinden op de site om achtergebleven dingen te verwijdern? :confused:
 
videocapture

Geplaatst door joram
is er geen tool of zo te vinden op de site om achtergebleven dingen te verwijdern? :confused:


Ik heb een of ander regcleanprogje gebruikt en ook de
regdelete van Pinnacle zelf! Maar ik krijg telkens de al eerder genoemde
foutmelding.........
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan