foto's (jpg) op vcd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patrice

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2001
Berichten
152
Met mijn digitale camera heb ik diverse foto's gemaakt in jpeg formaat, is er een programma waarmee ik deze als een soort presentatie in vcd formaat kan branden en op mijn dvd speler kan afspelen?

pd
 
Ik heb zelf onlangs het programma van Ulead gebruikt. Dvd Pictureshow heet het en daar heb ik een mooie slideshow mee gemaakt, compleet met achtergrondmuziek en begeleidende teksten. Ik heb wel een svcd i.p.v een vcd gemaakt, de kwaliteit is dan op de pc veel beter. Op de televisie maakt het niet zoveel uit.
 
zijn er ook freewareprogramma's waarmee ik hetzelfde kan bereiken?

pd
 
foto's

ja, de functie fotoalbum van PP is vrij te downloaden kun je prima album van maken met allerlei effecten en dan branden
 
even kopieëren en plakken in de adresbalk het hele stuk
 
ik heb het programma Photo2VCD gebruikt; in de gratis versie krijg je een vervelende watermerk;
is er geen vergelijkbare freeware programma?
heb ook het programma VCDEasy 1.1.5.2 gebruikt, werkt heel omslachtig, moet eerst jpg naar mpeg converteren, kan vervolgens niet branden, ga dan naar Nero die de geconverteerde mpeg weer niet kan lezen en dus niet naar vcd kan branden; wat moet ik nou???

toch maar een duur programma aanschaffen???

p.d.
 
ok!
Hanna,
ik beschik over powerpoint 97 (onderdeel van MS office 97); waar vind ik binnen het programma de optie fotoalbum die volgens jou vrij te downloaden is?

Kan ik met powerpoint jpg's naar vcd branden en vervolgens mbv een dvd speler op een tv afspelen met eventuele achtergrondmuziek?

patrice
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan