easy cd creator 6 NL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Berichten
7.918
Sinds ik easy cd creator 6 NL op mijn pc heb gezet, heb ik problemen met Nero. Nu heb ik nero verwijderd en wil ik verder met cd creator.

Wat me niet wil lukken is een iso image branden in cd creator. Ik kan die optie nergens vinden. Ik heb de help van Roxio in het programma al geraadpleegd, zonder resultaat.

Wie kan mij vertellen waar die optie verstopt zit? Misschien heet het hier heel anders.:eek:

Help.....
 
Niemand een oplossing?

Nou ja, Nieuwste Nero gedownload en geinstalleerd, nu werkt nero weer wel gewoon.

Dan maar geen Easy cd Creator (lekker easy:p )
 
Bekend is dat 2 brandprogjes op 1 pc conflicten geeft. Ik vond trouwens nog dit op hun site : "Q. Is Roxio considering Windows XP type product activation? A. This is a consideration for future implementation. " In navolging van MS en straks Symantec...:mad:
Anyway, wat ik wel weet is dat eerdere versies van Easy-dinges niet goed liepen onder XP en moesten er upgrades e.d worden opgehaald.
Nero vanaf versie 5.5 heeft geen problemen met XP, dus ik denk dat je de juiste keuze hebt gemaakt.
 
Raar he, want Cd creator werkt verder wel goed. Kan gewoon audio branden. Ik kan alleen die optie niet vinden om iso's en zo te branden.

Ben Nero gewend, blijf hem maar gebruiken.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan