DVD Branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevenbaan

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2003
Berichten
140
Goeien,

Ik heb 6 Mpeg2 bestanden gemaakt met Pinnacle Studio vanaf een digitale camera. Als ik deze op DVD wil branden (met Nero) selecteer ik dus gewoon Video DVD en op een nieuw venster om daar de bestanden in te plaatsen. In dit nieuwe venster (dus de nieuwe dvd staan al 2 mappen: Audio_TS en Video_TS. Wat moet ik hiermee? De bestanden daar in plaatsen ofzo?

groet
 
Hi,

In de map video_ts behoor je de Bup,Ifo en VOB files te plaatsen. Alles wat anders is word geweigerd.

Je moet dus eerst jouw MPg2 files via een author proggie compatible maken voor DVD voordat je dit kan branden. Ga voor uitgebreide uitleg over hoe je van mpg files dvd kan maken naar www.dvdrhelp.com
Je kan niet rechtstreeks mpeg2 files op een dvd branden. Je zal eerst deze files moeten omzetten in een vobfile endaarvoor heb je een author proggie toch echt nodig. Ifoedit is gratis als ik me niet vergis en werkt best simpel alleen geen menu. DVDLAB is het best om ff uit te proberen is wel nog steeds een beta versie maar dat werkt heel gebruiks vriendelijk.

Succes,

Ray
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan