geen beeld bij film

Status
Niet open voor verdere reacties.

osmabr

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2003
Berichten
25
hoi,

Heb de nieuwste films gedownload maar helaas zie ik zwart beeld.Mij divX player zegt dat, ik een andere codec moet instaleren.Heb op divx.com gekeken maar dat zijn betaalde sites.Is er iemand die mij kan helpen?

Ik ben nog een leek op dit gebied dus is er iemand die de oplossing stap voor stap met zou willen doornemen .


Groetjes osmabr
 
Download en installeer dit codec pack.
Hier zitten alle codecs in die gebruikt worden dus zou de goede erbij moeten zitten.
 
hoi,

heb zwart beeld bij film, je heb mij geadviceerd om BIERTJUH te downloaden en dan zou ik alle codec nodig hebben om de film te kunnen zien maar helaas kan ik het niet vinden.

Ik hoop dat je mij verder kan helpen

groetjes osmabr
 
hoi,

Bedankt voor het reageren van mijn hoe ik het zwarte beeld bij een film kan wegkrijgen.Mij is geadviceerd op gspot te downloaden om te zien wat je nodig heb, hierbij zegt hij FILE TYPE:data file en FILE EXTENSION:dat. Ik heb geen idee of dit de goede info is en hoe nu verder.

Ook heb ik bs-player en heb divx.3.11 geprobeerd te downloaden maar mijn computer zegt dat het schade aan mijn com.kan opleveren.

Ik heb net een splienter nieuwe pentium 4 (3.0)en ben bang om mijn com.kapot te maken.Is er iemand die mij simpel STAP voor STAP erdoor heen kan lijden om mij gedownloade films te zien.

groetjes osmabr
 
Geef anders is eens een printscreen van je resultaten na de scan van de film met gspot....;)
 
tijdens de installatie van sommige drivers kan inderdaad aangegeven worden dat ze niet goed werken of het systeem instabiel kunnen maken.
als je gewoon doorgaat met installeren gebeurd er niets.

zet een een schermafdruk van Gspot hier neer ???
 
hoi,

wat bedoel je zet je gspot hiet neer.

Als ik de film op divx wil afspelen zegt hijvideodate:fourcc en code o

wat een gedoe om een film te kunnen zien,nou voor mij dan als leek.heb net een maand een computer.

Ik hoop dat je mij alsnog stap voor stap kan helpen om mijn films te kunnen zien.misschien wordt je er ook moe van.
 
Verwijderd al je codecs die je hebt geeintstalleerd. En instal sld codecs hier te vinden op http://www.skynet4ever.tk/
En instal ook de hier te vinden 3.11 alpha codec
. en afspelen in bsplayer. Nu zou het probleem opgelost moeten zijn. Veel plezier
 
Laatst bewerkt:
heb gspot geinstaleeerd en die alfa..... heb ook bs-player (alleen een afstansbediening)maar helaas niets werk met elkaar samen en krijg nif steeds geen beeld.

Wat bedoeld divx met video data:fourcc
code :0

dit laat divx zien als ik terminator 3 wil afspelen en dus geen beeld krijg.

ohhh was het nou maar wat simpeler voor een leek.Heel makelijk download dit en dat en doe ik ook maar dan............................
 
open je film in bsplayer. het (open)tekentje of driehoek met een streep eronder. Daar laad je je film in
 
hoi xmelb,

De bs-player zegt dat hij de file format niet kent.

heb je nog wat opties voor mij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan