Dcr Trc 110e Wordt Niet Herkend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruterink

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Berichten
148
Mijn Sony camera wordt niet herkent door win98se.Heb alles al geprobeerd. In de winkel werkte het op andere pc ( win XP ) wel. Ook Sony zei geen drivers te hebben , wordt volgens hun bij firewire kaart geleverd. Schijnt al vaker bij win 98se te zijn voorgekomen. Wie helpt mij verder?????
 
Hoe sluit je je camera op de computer aan, USB of Firewire? Je zegt dat je alles al geprobeerd hebt, kan je vertellen wat alles is?
 
sony camera

Geplaatst door huijb
Hoe sluit je je camera op de computer aan, USB of Firewire? Je zegt dat je alles al geprobeerd hebt, kan je vertellen wat alles is?

Via firewire heb ik hem aangesloten.PC geformateerd-win98se er weer opgezet(laten doen) alles weer opnieuw geinstalleerd-ge-update maar camera wordt nog steeds NIET gedetecteerd!!
 
Welke versie van DirectX heb je? Dit kan je zien door te gaan naar Start > Uitvoeren daar type je: dxdiag en klik op Ok. Onderaan kan je dan zien welke versie van DirectX je hebt.
 
sony camera

m Information
------------------
Time of this report: 7/25/2003, 15:24:08
Machine name: cp337200-a
Operating System: Windows 98 (4.10, Build 2222) A
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: n/a
System Model: n/a
BIOS: n/a
Processor: Intel Pentium III, ~660MHz
Memory: 256MB RAM
Page File: 81MB used, 1711MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0a (4.09.0000.0901)
DX Setup Parameters: Unknown Switch (6)
DxDiag Version: 4.09.0000.0901 32bit
 
camera

Geplaatst door huijb
Welke versie van DirectX heb je? Dit kan je zien door te gaan naar Start > Uitvoeren daar type je: dxdiag en klik op Ok. Onderaan kan je dan zien welke versie van DirectX je hebt.

Ben net terug van pc-shop.Kreeg advies Win-XP erop te zetten.Weet het nu niet meer wat te doen.
 
Re: camera

Geplaatst door ruterink

Ben net terug van pc-shop.Kreeg advies Win-XP erop te zetten.Weet het nu niet meer wat te doen.
Dat kan altijd nog lijkt mij.
Ik las hier dat je als je problemen hebt met dat je camera niet wordt gevonden door Windows, dat jet het programma DVConnect250 even moet downloaden, dat kan je hier doen.
 
Re: Re: camera

Heb bestand op pc gezet, gevolg is dat Ulead videostudio nu beeld geeft maar er is niets te onderscheiden heel veel blokjes.Als ik de camera beweeg zie je wel dat er iets verandert!
Het andere progamma( pinnacle) geeft nog steeds aan geen camera aangesloten.

Gr Rinus
 
Je bent dus al een stap verder, lees dit eens.
 
Dit was wat je me eerder vertelde, heb ik gedaan maar heb nog steeds blokkerig- niet te onderscheiden- beeld.
Maar inderdaad ik ben weer iets verder.
Gr Rinus
 
camera

Alles eraf gehaald wat met video te maken kan hebben,toen weer opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds geen verbetering.Snap er totaal niets meer van.Ga volgende week XP erop zetten.Ben benieuwd wat me dan te wachten staat.
Vertel nog wel hoe het gegaan is.Mocht je nog iets weten mbt Win 98se, dan hoor ik het wel.

Gr Rinus
 
Ik geloof dat je alles al geprobeerd hebt. Dus als je in het bezit bent van XP lijkt mij dat wel verstandig.
 
camera wordt niet herkent

Problem bestaat nog steeds. Als laatste middel ga ik over 1 of 2 weken Windows XP op de pc zetten, en dan maar hopen dat het probleem opgelost is.
Wordt vervolgd!!!!!!!!!!
 
Re: camera wordt niet herkent

Probleem verholpe.!!!! De oplossing was win XP prof.
Heb nu beeld, en soms geluid.Denk dat er in de camera aansluiting iets los zit. Maar hier komik wel uit.
Iedereen bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan