niet opstarten wizard Nikon 3100

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roblek

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Berichten
11
Bij mijn Nikon 3100 zit een programmaatje (wizard opslaan foto's) dat automatisch opstart als de camera aangesloten wordt. Dit programmaatje werkte prima, maar op voor mij nog onverklaarbare reden start het progje niet meer automatisch op. Ik kan de foto;s wel van de camera halen met NikonView, maar ik vond de wizard wel erg handig (direct map en namen op te geven). Ik heb NikonView gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar helaas...
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe ik het programmaatje weer aan de praat krijg?
 
Staat er geen uitleg in de help? Is er in het menu niets te vinden? (opties oid).
 
geen helptekst

De helpfunctie geeft helaas geen uitsluitsel en in het programma Nikin View heb ik de functie launch program when camera is connected aangevinkt.
Wel heb ik vandaag een mailtje gestuurd naar Nikon zelf..

Robert
 
gelukt

Nikon heeft mijn vraag beantwoord; ik had een extra netwerkverbinding gemaakt, waardoor de camera niet meer als verwisselbare schijf wordt herkend.
De foto's kunnen nog wel van de camera worden gehaald met de wizard door deze in te stellen als ptp opslag in plaats van mass storage....

Afijn het is opgelost
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan