problemen mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

esther kist

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2003
Berichten
6
Geachte l.s,ik ben een beginner vandaar een vraag.Ik heb mij laten vertellen,dat als ik een kort videofilmpje wil zien dat ik divx moest downloaden.Nu heb ik dat gedaan en nog steeds pakt mijn computer de oude versie van windows.Dan wordt er steeds aangegeven "format is not supported"Wat doe ik verkeerd en hoe kan ik nu eindelijk korte filmpjes afdraaien? Alvast bedankt esther.
 
Heb je een voorbeeld van zo'n filmpje? (Link?)
Zeg ook even wat de extensie van zo'n filmpje is (Bijvoorbeeld .mpg of .avi, of .mov)
 
Laatst bewerkt:
Wat is je probleem lukt het je niet om divx te installeren of lukt het je niet om je video's af te spelen :confused:
 
Esther welkom op het forum.

Als je een divx formaat hebt , moet je ook zorgen dat deze de juiste codecs heeft.

Anders gezegd als je deze codecs nog niet in de pc heb , kan je geen divx formaat afspelen.

De codec kan je HIER downloaden. [ divx-codec ]

je kan ook e.v.t gebruik maken van een speciale speler om de divx movie te bekijken, hier zijn diverse spelers voor.

De meest gebruikte is Bsplayer , of als je powerdvd heb kan je hem ook afspelen.

groetjes speedtouch
 
antwoord smartguy

hoi smartguy alvast bedankt in ieder geval voor je reactie!Een voorbeeld van zo'n filmpje is bijv. ons kent ons van man bijt hond!Maar wat je daarna vroeg over het soort filmpje mov. ofzoiets? dat kan ik niet vinden hoor!Ik ben namelijk echt een beginner!groetjes esther.
 
antwoord excelsior

dankjewel voor je reactie,volgens mij heb ik hem goed gedownload,hij staat op m'n bureaublad.Maar als ik een filmpje wil afspelen pakt hij een andere mediaplayer van windows.Ik hoop dat dit duidelijk is mijn computertermen zijn denk ik niet 'je van het' afz. esther.
 
Even een vervolg op je antwoord op excelsior, heb je het Divx setupbestand ook uitgevoerd?

En dan als vervolg op je antwoord van mijn vraag: