MP3DirectCut

Status
Niet open voor verdere reacties.

mkappers

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2002
Berichten
43
Hallo,

Ik heb een probleempje met dit programma (mp3directcut). Ik heb een mp3 file en een cue file dus normaal gesproken zou ik deze file gewoon moeten kunnen splitten. Maar dit doet hij dus niet. Het ligt aan de file name, maar ik weet niet hoe ik dit moet veranderen zodat het wel werkt. Het is helaas niet zo simpel als naam wijzigen

Dit is ongeveer de file name:
FILE "01-blabla-TGX.wav.mp3" WAVE (zo staat t in de cue file)

Weet iemand raad hoe ik deze file kan splitten? Thx!
 
Ligt het er ook niet aan dat er achter staat dat het een wave bestand is/moet zijn? Beetje raar, want de extentie is toch echt wel .mp3 (weliswaar .wav.mp3 maar de laatste telt)...
 
Als ik huppeldepup.mp3.wav wil draaien krijg ik er echt geen muziek meer uit. Als ik het terug zet naar .mp3 wel.
Volgens mij wordt het toevoegen van een extensie ook wel gedaan als men wil dat dit file in een bepaalde categorie valt. (binnen programma's zoals KaZaa of Winmx)

Lukt het niet om dat .wav weg te halen?
Anders moet je het zien te wijzigen. Dat is heel goed mogelijk maar vraag me niet hoe. Zoek hier eens met Help naar bv extensie wijzigen.
 
Nou ja je kunt ook nagaan wat de grootte van dat bestand is. Als het een klein bestand is (hele album 100 - 120 mb ofzo) dan kun je er donder op zeggen dat het mp3 is maar als het idd wel 700 mb is is het overduideliljk wav. Dan zul je een andere splitter moeten vinden die ook wav aankan of je moet ff een gratis converter ergens vandaan vissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan