fout in mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bat Borisch

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
Berichten
138
als ik mp3 download via kazaa (shame on me), en ze zijn klaar, gebeurt t weleens (sinds kort steeds vaker) dat haverwege t liedje opeens alle muziek weg is en alleen een soort hoge snel gepiep te horen is.

Kan ik daar wat aan doe,
BB
 
Hoogst waarschijnlijk ligt het aan je firewall. Het klinkt misschien gek, maar ik heb bij een kennis dit probleem ook gezien.
Ik geloof dat het programma Zone Alarm toen het probleem gaf.
 
k heb geen zonealarm, wel norton, en k heb volges mij standaard firewall van windows.

Wat t liedje betreft, soms is het de helft, soms is t 20 seconden tussen door. de ene keer zit er wel ruis tussen, even later is het op het zelfde stuk weer niet dan weer wel, t is heel raar
 
Ik heb dat ook. Ik denk dat platenboeren en anderen de liedjes verkl*ten. Bij sommige albums is de intro goed, na 15 sec lange stilte, en achter in het liedje gaat hij weer vrolijk door.

Ik moet zeggen dat ik dit bijna alleen bij Kazaa heb. Bij andere P2P programma heb ik dat zelden.

Vandaar dat ik tegenwoordig zeer ontevreden ben over Kazaa. Ze hebben weinig in verhouding tot de anderen, en een heleboel muziek is verpest. Enige voordeel is dat hij over het algemeen sneller is.
 
Je kan het simpel testen. Haal een MP3 op die maar door 1 persoon wordt geshared. Beluister deze vervolgens (wel in 1 ruk ophalen).

Haal een MP3 die door verschillende personen wordt geshared. Grote kans dat deze mislukt.

Als het laatste geval mislukt, dan moet je als test even je firewall eens uitzetten. Desnoods een andere firewall installeren.

Anders weet ik het ook niet.
 
Bij de nieuwste kazaa lite zit een band lijst ingebouwd. Die band o.a de RIAA (208.225.90.0-208.225.90.255) en de belgische overheid??? maar der staan ook genoeg namen van planten maatschapijen in en ik moet zeggen dat ik nog nooit een foute mp3 heb meegemaakt. mss de moeite waard??? www.k++.tk of www.kazaalite.tk (de nieuwste versie is volgens mij 2.4.1)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan